Mermer Desenli Telefon Kılıfı


Mermer Desenleri Telefon Kılıfları Fatofotofan
https://www.shopier.com/ShowProduct/show_product.php?id=645524

Merhabalar değerli arkadaşım
Biraz rahatsızım bugün havalardan malum boğazlarımı üşütmüşüm biraz.Aman sende dikkat soğuk içeceklerden uzak dur .Birde yaygın bu hastalık.Hep sıcak bitki çayları içiyorum boğazım yumuşuyor birde rahmetli babaannemin tavsiye ilacı nöbet şekeri.Boğaz iltihaplarına iyi geliyor. Aklında bulunsun aktardan alabilirsin.
.
Mermer Desenli Kılıf çok seviliyor.Mermer deseni de ev eşyalarında ,aksesuarlarda yaygın.Bende telefon kılıfında değerlendirdim çizimlerimle birlikte.İki farklı çalışma yaptım eğer senin aklına başka fikir geliyorsa yoruma yazabilirsin . Shopier sayfama ekledim oradan ulaşabilirsin istersen.

NOT:Telefon tasarımım her modele göre uyarlanır.


Mermer Desenleri Telefon Kılıfları Fatofotofan
https://www.shopier.com/ShowProduct/show_product.php?id=644462





                                                                            Montaj Bloggif oluşturulan

fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

7 yorum

  1. Öncelikle geçmiş olsun. Kılıflar da güzel görünüyor. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor bende aliexpressten ananaslı mermer desenli bir kap sipariş etmiştim.

    YanıtlaSil
  3. mermer deseninin üzerinde o tatlı minibüsler harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle geçmiş olsun,aradan zaman geçmiş bayağı umarım daha iyisindir..Mermer desenler şu sıralar benim de ilgimi çekiyor..

    YanıtlaSil
  5. Mermer desenine bayiliyorum❤

    YanıtlaSil
  6. Çok değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim