Vintage Aşkına


Merhaba dostlar ,nasılsınız?
Bende idare eder işte... :D .Dün baya aksilikler yaşadım PC im ses sistemi sorun çıkardı bende videomu montajı yapıp Youtube'ye yükleyemedim.Moralim bozuk açıkçası yeni laptop almam lazım hemde çizim yapmam için kolaylık sağlayacak bir laptop ,dün araştırma yaptım ya Samsung ya Asus/Lenova alacağım durduk yere masraf çıktı. Şuan kullandığım masaüstü bilgisayar büyük ihtimal çalışmalarıma dayanamadı 2 gb işlemcesi, düşük tabi ,kasarak idare ediyorum çökmesin diye... Dua ediyorum yoksa o kadar çalışma bekleyecek, photoshop filan tekrar yüklemek gerekiyor bir sürü problemler.Rabbim kolaylık versin bu pazar bakacağım yeni laptop almak için.
...
Size içimi döktükten sonra modası geçmeyen Vintage'den biraz bahsetmek isterim.40'lı 50'li yılların modasıymış ,türkçesi Bağbozumu. Benim hep ilgimi çekmiştir. Bende çizimli ürünlerimden  vintage tarzına uygun bir paket yapmak istedim .Eğer sizde seviyorsanız bu tarzı, bu paketim tam size göre! Birini aldım aklım diğerinde kaldı dememeniz için ; 1 adet kartpostal 1 adet defter 1 adette ayraç ekledim.Hepsi uygun fiyata. Özenle paketlenir.Bilgi için bana ulaşabilirsiniz.
....

Mucizeler hep sizinle olsun ★


fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

11 yorum

  1. Lenovo laptop kullanıyorum canım ben ama hiç memnun değilim bu markadan yine de sen bilirsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylemi işlemcisi i7 ama bakalım artık nasip.

      Sil
  2. vintage aşkına yeni laptop bile alırım diyosunuz yani..😀 laptoplar çok hassas aletler,ufacık bir bozulmada hemen çöpe gidiyo maalsef,çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  3. Garanti süresi geçmediyse tamir ettir istersen Fato'cuğum, geçmiş olsun:((çok tatlı çizimler, eline sağlık:) moralini de bozma, pc tamir olur, olmazsa yenisini alırsın ama sağlık olsun:)

    YanıtlaSil
  4. inşallah istediğin gibi bir laptop bulur hemen alırsın, şimdiden güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok sıkı çalışıyorsun, umarım aksamaz :)

    YanıtlaSil
  6. Umarim diledigin gibi bir pc bulursun cizimlerinde harika ❤

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş canım, umarım her şey istediğin gibi olur :)

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun canım , yine şahane şeyler yapmışsın . Eline sağlık . 🌸🌸

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim laptobun çok tan tarih oldu şuan ki masaüstü o sorun çıkardı yani oda dayanamadım çalışmalarıma :(

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim