Pembe Stickerlarım


Merhaba değerli okuyucularım;
Nasılsınız?Benim gibi sizde ajanda ,not defteri tutuyorsanız tam sizlere özel pempiş sticker tasarladım.İstediğiniz gibi kesip arkası yapışkanlı stickeri istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.Ne gibi mi? Mesela Defter dışında; PC nize(laptop,tablet),telefon kılıfınıza,çanta,çalışma alanızda düz bir zemine yapıştırabilirsiniz.Üstelik uygun fiyata.Çizim ve tasarım bana aittir.

...

Not: Bir startup olarak şahıs şirketi olmak için desteğe ihtiyacım var melek yatırımcı arıyorum.İşkur'dan Girişimcilik belgesi aldım ama dükkan açmak istemiyorum o yüzden kosgepte yardımcı olamıyor sadece homeofis olarak şahıs şirketi olmak istiyorum onunda kosgebin karşılaması için en az 50 bin gider harcamam lazımmı oda benim taş çatlasa 15 bin öylede olunca destek olamıyor.Ne yapacağımı bilemiyorum.Hayırlısı bakalım.Ekonomist dergisi sağolsun bir sayısında çalışmama yer vererek destek olmaya çalıştı ama yetmedi yatırımcıların görmesi için biraz daha sesimi duyurmam şart.Ekonomist Dergisi'n de ki makaleyi okumak için tık tık


fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

9 yorum

  1. ENçok kedili olanı sevdim ama diğerleri de çok şirin, ben kediciyim ya o yüzden, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. Benim bildiğim Ziraat bankası girişimciler için çok yardımcı oluyor birde orayı deneyin. Bu işler biraz da destek işi girişimciler en az 4 kişi ile yatırım yapabiliyorlar ancak tek başına ise çok zor

    YanıtlaSil
  3. Kahveli sticker çok hosuma gitti 💖

    YanıtlaSil
  4. Stickerları çok severim çok tatlılar :))

    YanıtlaSil
  5. harika canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Bence LinkedIni aktif kullan. Bazı şirketler için kreatif ürünler yarat. Şirketle bağlantıya geç. Eminim istediğin yere ulaşırsın.

    YanıtlaSil
  7. Ya baykuşlu olana bayıldım canımm :)

    YanıtlaSil
  8. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim