Mutlu Olmanın Yolları 3

Bir babanın çocuğuna vereceği en güzel hediye, annesini sevmektir.



Merhaba sevgili okurlarım ;
Nasılsınız :)
Mutlu Olmanın Yolları 3 ile devam ediyorum. Mutlu Olmanın Yolları 1 'i okumak için tıkla.

İlgili resim
Resim 1

Bu haftanın mutluluk veren kitabı Herşey Seninle Başlar .
Harika bir kitap ve kitabın yazarı Mümin Sekman . Piyasa fiyatı 9 tl.Rahatlıkla bulabilirsiniz.Bende şuan 2 kitabı var.Diğer serileri ise şöyle ;HER ŞEY BEYİNDE BAŞLAR, LİMİT SİZSİNİZ,AZMİN ZAFERİ ÖYKÜLERİ SERİSİ vs .
İnşallah setini tamamlıyacağım.İnstagram'da takip ediyorum kendisini.Takip etmek isterseniz:  https://www.instagram.com/muminsekmanofficial/

Mutluluk Yolları :
1.HER ŞEY BEYİNDE BAŞLAR yada Diğer serilerini okumanızı rica ederim.
HER ŞEY BEYİNDE BAŞLAR'dan bir kesit:

Benim yolum: "Ya bir yol bul, ya bir yol aç ya da yoldan çekil!"

 İlk kitabımın adı, engeller karşısındaki duruşumu özetliyor: "Ya bir yol bul, ya bir yol aç ya da yoldan çekil!" İnsan yolunun tıkalı olduğunu düşünüyorsa ne yapmalı? Ya yeni bir yol bulmalı, ya yeni bir yol açmalı ya da yoldan çekilmeli! Yazar Mustafa Güngör'ün, "Çaba göstermeden kazandığın birçok şey, diğer şeyleri kazanmak için gösterdiğin çabanın ürünüdür," tespitine çok inanıyorum. Bugün çaba harcamadan kazandıkları­ mız, geçmişte çok çaba harcayıp da kazanamadıklarımızın geri dönü­ şüdür. Gösterip de karşılığını alamadığımız çaba, hiç beklemediğimiz başka şeyleri bize kazandırır. Sıkı çabanın her zaman birden çok ödülü vardır ve asıl beklediğinizi getirmezse, beklemediğiniz bir şey getirecektir. Bir duvar yazısında görmüştüm: "Boşa kürek çekiyorum diye üzülme, hiç olmazsa kol kasların gelişir!" İnanırım ki, her tutkulu çalışma, bağırarak ileriye attığımız bir söz gibidir. Hayat ise çok uzakta bekleyen bir dağa benzer. Yaptıklarımız oraya gider ve çarpıp geri gelir. Bu arada geçen zamanda sabır, çaba ve umudu kaybetmememiz gerekir. Bir de yaptıklarımızın geri geldiğinde bizi bulabilmesi için o yolda durmamız şarttır. Bir işi uzun süre istikrarlı bir şekilde iyi yapmanın gücü­ nü kesinlikle hafife almayın. Elinden gelenin en iyisini yap ve yaptığın yolda dur. Kendi kariyerimde de ilk beş yılda on çalıştım bir kazandım, şimdi bir çalışıp on kazanıyorum. Eğer yolumu değiş- tirseydim, karşılıksız çalışmalarımın geri dönüşü geldiğinde beni bulamayacaktı. 106 İlk engelde, ilk yenilgide pes etmemenin bir yolunun da bü­yük resmi görmek olduğunu düşünüyorum. İçinde dolandığınız labirente bir de üstten bakmayı deneyin! Mesela alman bir yenilgide Fransızların efsanevi devlet adamı Charles De Gaulle gibi, "Muhabereyi kaybettik ama harbi kaybetmedik," mantığıyla dü­ şünmek zekice bir yoldur. Bir gol yiyebilirsiniz ama 'maç doksan dakika', hayat ortalama 70 yıl! Önünüzdeki maçlara bakın! İlk başarısızlıkta dağılmamanın bir yolu da, başka başarılı insanların başarısızlığı ele alış biçimini öğrenmektir. 
Birkaç örnek: 
Henry Ford: "Başarısızlık yeniden ve daha zekice başlayabilme fırsatından başka bir şey değildir." Shakespeare: "Bazı yıkılışlar daha parlak kalkışların teşvikçisidir." 
YVilliam Word: "Başarısızlık ecel değil, öğretmendir. Başarısızlık yenilgi değil, gecikmedir, çıkmaz sokak değil, virajdır." 
Jacop Riss: "Bazı yenilgiler başarının taksitleridir."
 Bernard Shaw: "Gençken yaptığım on şeyden dokuzunun başarı­sızlıkla sonuçlandığını gördüm, başarısız olmak istemiyordum, bu yüzden ben de 10 kat daha çok çalıştım." 


motivasyon GİF ile ilgili görsel sonucu


2.ci si Video
Barış Özcan ,süper motivasyon arttırıcı videoları var ve instagramdan da takip ediyorum.
İnstagram hesabı : https://instagram.com/barisozcan

Kaynak:
Resim 1 http://www.kitapsozleri.com/tag/hikaye/
barış özcan ile ilgili görsel sonucu
Resim 2

2018'de Zinciri Kırma!


Dilerim bu yazımı beğenmişsinizdir.Ve faydalı olmuştur.Dilek ve görüşlerinizi yoruma da ekleyebilirsiniz.Son videomu izledin mi ? İzlemediysen tıkla.
Teşekkür ederim okuduğunuz için.Yeni yıl da görüşmek üzere.Allah'a emanet olun aşkla kalın.
Son olarak motivasyon ile ilgili  yazınız,videonuz vs. varsa link olarak yoruma paylaşın bir sonraki yazımda paylaşayım :)



Kaynak:
Resim 1: http://www.kitapsozleri.com/kitap/her-sey-seninle-baslar/
Resim 2:https://www.youtube.com/watch?v=C69OP_o2g-g

fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

14 yorum

  1. Ya bir yol bul,
    Ya bir yol aç
    Ya da yoldan çekil...
    çok beğendim Fato'cuğum, yazının tamamı, ünlülerin öğütleri hepsi fevkaledenin fevkinde. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablam değerli yorumlarını gördükçe çok mutlu oluyorum ❤️

      Sil
  2. güzel bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim ❤️

      Sil
  3. "Her zaman kendi hikayenin kahramanı gibi yaşa" ne kadar güzel bir cümle..
    Barış Özcan'ı Youtube tan ben de takip ediyorum. Müthiş güzel fikirleri var ve hedefe ulaşmamız için de tüyolar veriyor.
    Güzel bir yazı olmuş, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim DüşTasarımcısı,yazımı beğenmene sevindim ❤️

      Sil
  4. Kitabı çok merak ediyorum kuzum, yazına bayıldım. Emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
  5. Sözlere bayıldım küçük notlar şeklinde yanımızda bulundurmak lazım :)

    YanıtlaSil
  6. Henry Ford, Shakespeare ve Jacob Riss sözleri kesinlikle çok doğru ve pozitif bir yaklaşım <3 Kendime örnek alıyorum, yayın çok başarılı bitanem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım valla elimden geldiğince bu seriye devam edeceğim.

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim