Mutlu Olmanın Yolları 2

Resim 1



Merhaba sevgili okurlarım ;
Nasılsınız :)
Mutlu Olmanın Yolları 2 ile devam ediyorum. Mutlu Olmanın Yolları 1 'i okumak için tıkla.
Bundan sonra konuyla ilgili bir resim çizeceğim .Bu aralar vaktim olmadı ama bir sonraki yazıda umarım yer alacak çizimim.


Bu haftanın mutluluk veren kitabı Çay Kokulu Hikayeler .
Harika bir kitap .Piyasada 10 tl. Rahatlıkla bulabilirsiniz.Bende şuan 3 kitabı var.
Papatya Kokulu ,Menekşe Kokulu ve son olarak Çay Kokulu hikayeler kitabı var.Umarım diğerlerini
de alacağım.
Mutluluk Yolları :
1. Çay Kokulu Hikayeler yada Diğer serilerini okumanızı rica ederim.
Papatya Kokulu Kitap'tan bir kesit:
İnsanlığın Yansıması:

Dağlık bir bölgede bilge çırağıyla yürürken, oğlan ayağını taşa çarpar ve can acısıyla “Ah!” diye bağırır. Dağdan, ‘Ah!’ diye bir ses gelir ve bu sesi duyan çocuk hayret eder. Merakla: “Sen kimsin?” diye bağırır ama aldığı tek yanıt; ‘Sen kimsin?’ olur. Çocuk bu yanıta kızar ve: “Sen bir korkaksın!” diye bağırır. Dağdan aldığı yanıt, ‘Sen bir korkaksın!’ olur. Ustasına bakar ve: “Ne oluyor?” diye sorar. “Oğlum dikkat et,” diyen bilge vadiye doğru, “Sana hayranım!” diye bağırır. Ses, ‘Sana hayranım,’ diye yanıtlar. Usta, “Sen harikasın!” diye bağırdığında, bu kez dağdan, ‘Sen harikasın!’ yanıtı gelir. Çırak şaşırmıştır. Ama hâlâ ne olduğunu anlayamamıştır. Bilge açıklar: “Oğlum, insanlar buna yankı derler; ama gerçekte yaşamın ta kendisidir. Yaşama ne verirsen, sana onu yansıtır. Yaşam senin davranışlarının aynasıdır. Eğer yaşamında daha çok sevgi istiyorsan, insanları daha çok sev. Eğer sana saygılı davranılmasını istiyorsan, insanlara saygılı davran. Eğer başkaları tarafından anlaşılmak istiyorsan, önce başkalarını anlamaya gayret göster. Eğer insanların sana hoşgörülü ve sabırlı davranmasını istiyorsan, önce sen hoşgörülü ve sabırlı olmalısın. Oğlum, yaşamda ne ekersen, onu biçersin. Bu doğa yasası, yaşamın her yönü için geçerlidir. “İnsanların yaşamı tesadüfler sonucu oluşmaz. İnsanların yaşamı onların davranışlarının yansımasından başka bir şey değildir.”

İlgili resim

2.ci si Video
Erdem Taşkınsu ,süper motivasyon arttırıcı videoları var ve instagramdan da takip ediyorum.
İnstagram hesabı : https://www.instagram.com/erdemtaskinsu/
erdem taşkınsu ile ilgili görsel sonucu



2018 NASIL SENİN YILIN OLUR ? YENİ BİR SEN İÇİN GELİŞİM ! BOŞ DEĞİL,DOLU HAYALLER


Dilerim bu yazımı beğenmişsinizdir.Ve faydalı olmuştur.Dilek ve görüşlerinizi yoruma da ekleyebilirsiniz.Son videomu izledin mi ? İzlemediysen tıkla.
Teşekkür ederim okuduğunuz için.Yeni yıl da görüşmek üzere.Allah'a emanet olun aşkla kalın.
Son olarak motivasyon ile ilgili  yazınız,videonuz vs. varsa link olarak yoruma paylaşın bir sonraki yazımda paylaşayım :)


Kaynak:Resim 1 http://shoise.com/cute-girl/incredible-cute-girl-throughout-unique/
Papatya Kokulu Hikayeler http://www.pdfarchives.win/book/papatya-kokulu-hikayeler.pdf


fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

19 yorum

  1. bende de menekşe kokulu hikayeler var ama daha okuyamadım....

    YanıtlaSil
  2. harika bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  3. Çay Kokulu Hikayeler'i okumayı isterim, Papatya kokulu kitaptaki alıntı da harika, umarım evrene ne verirsek onu alırız hadi bakalım,:))çok teşekkürler canım. Bugün herkese çok geç ziyarete gelebildim çünkü hem dışarıdaydım, hem de gelince çok oyalandım, yeni yeni geziyorum blogları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsn sıkıntı değil bende öyle bu aralar geç döndüm arkadaşlara...Olur arada böyle :)

      Sil
  4. Ben bu alıntıyı başka bir yerde daha okumuştum ama nerede hatırlayamadım. Çok doğru bir alıntı, biz ne verirsek onu görürüz bu hayatta. Ne yaparsak da onu yaparlar karşılığında...

    YanıtlaSil
  5. Ay bunu yeni gördüm.. ama harikaymış ☺️

    YanıtlaSil
  6. Bu kitaplar hic ilgimi cekmiyordu, kararsiz kaldim suan 🙈

    YanıtlaSil
  7. Bu güzel yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Hayata ne verirsek aslında o enerjiyle dönüşüümler alıyoruz, emeğine sağlık kuzum :)

    YanıtlaSil
  9. Çok çok güzel bir yayın olmuş canım ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim ❤

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim