Kartpostalların Dili Olsa da Konuşsa | Fatofotofan tv


Merhaba bloğuma hoşgeldiniz;
Bu haftanın video konusu "Kartpostalların  Dili Olsa da Konuşsa".Videoda sürpriz sesler var. Abimin şiirinden kısa bir mısramı desem, sevgili +Berika'nın Günlüğü rüzgarı esti mi desem ve babamın sesi ile çay içmenin keyfi desem.Yani yok yok videoda . Umarım beğenirsiniz.

Bu videoma yorumla desteklemek için tık tık
Kanalıma abone değilsen abone olmak için tık tık
Haftaya yeni videomda görüşmek üzere :)





Not:Kişiye özel chibi çizimi yapılır.İletişim 


fatofotofan@gmail.com

whatsapp:05533463243

You Might Also Like

23 yorum

  1. Çok güzel olmuş Fato'cuğum eline sağlık senin de, seslendiren arkadaşların da tek tek isimlerini aklımda tutamadım. Harikasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene çok sevindim ablam <3

      Sil
  2. Çok güzel olmuş gerçekten bayıldım ❤❤👏👏👏hepsini emeklerine yüreklerine sağlık seninde o güzel emeklerine ellerine sağlık güzel yüreklim benim ❤❤👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ,beğenmene çok sevindim 💕

      Sil
  3. Çok güzel olmuş canım emeklerine sağlık ❤️

    YanıtlaSil
  4. Nasıl güzel kartpostallar. Bayıldım her birine ❤️

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim canım :)

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim. Emeği geçenleri kutluyorum. Tabii en çok da sizi:)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim ❤️❤️

    YanıtlaSil
  8. aaa harika olmuş. hem çok yaratıcı hem çok katılımlı... Çok beğendim. Nostaljik olması da çok güzel tabii ki.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim İdilcim beğenmene sevindim :D

    YanıtlaSil
  10. Çok beğendim canım, başarıların katlanarak artsın :)

    YanıtlaSil
  11. wonderful! <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    YanıtlaSil
  12. Dün BUGÜN Yarın en sevdiğim motto'lardan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım umarım videoyu beğenmişsindir ❤

      Sil
  13. Teşekkür ederim :) Hemen geliyorum.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim