Kitap Okuyan Kız Telefon Kılıfı

Kitap Okuyan Kız Telefon kılıfı her modele göre tasarlanır.

Merhaba bloğuma hoşgeldin;
Bugün biraz moralim bozuk aslında son zamanlarda çizimlerimi beğendiremiyorum emek veriyorum o kadar ama olumsuz cevaplar  alıyorum.Yani heyecanla bitti çizim alıcısı çok sevecek ne diyecek derken "benzetemedim" dediğinde ne diyeceğimi bilemiyorum ,demek ki çok iyi çizemiyorum anlamıyorum bazen çok beğeniliyor yani benzetiliyor bazen de benzetilemiyor belkide yaptırdıklarına pişman oluyorlar haklılar ne diyebilirim ki .Kusura bakmayın şuan o hisle yazdığım için duygularımı sizlere yansıtmış oldum özür dilerim.Bende çizdiğim kız gibi kitabın arkasına saklanıp utanıyorum .Ama amaç uğranı bunlar yaşanacak diyorum,her zaman iyi olacak değilim ya . Herkes hata yapabilir demi.Şuan biraz daha iyiyim sanki biraz derdimi sizinle paylaşınca 😢

Kendine iyi bakın. Sevgiler dostlarım.Şuan sizden gelen yorumlara o kadar ihtiyacım var ki 💓



fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

16 yorum

  1. bence çok güzel ama birine mi benzemesi gerekiyordu bunun anlamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kişiye özel çalışmalarım için demiştim.Teşekkür ederim yinede değerli yorumun için.

      Sil
  2. İnsan bazen tıkanır bu da üreten kişiler için geçerlidir.
    Sen zanaat sahibisin yani hem elinle hem gönlünle üretiyorsun..
    Kendine baskı yapman yine kendine zarar..belki biraz uzak kalmaya ihtiyacın vardır biraz dinlen biraz başka şeyler düşün kendi.
    İnsanları da memnun etmek ayrı bir zanaat hatta en zor zanaat odur inan bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız .Bu yorum bana ne kadar iyi geldi bilemezsiniz.Sağolun.

      Sil
  3. kişiye özel olunca insanlar biraz daha özen istiyor..her insanın başına sık sık gelen bir durum..bence de çizimlerin güzel,devam et.."çalışan kazanır,elması kızarır" atasözü boşuna denmemiş..daha da başarılı olacağına eminiz..kolay gelsin,başarılar sana.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim .Çok değerli bir yorum.İyki varsınız.

      Sil
  4. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Bazen öyle dönemler oluyor ki ne yaparsanız yapın istediğiniz iş ortaya çıkmıyor tam o sırada bol köpüklü türk kahvenizi için biraz müzik her şeyin çaresi olabilir. Siz değerli canınızı sıkmayın. Sevgiler❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir tüyo olmuş aynen öyle yapacağım ,çok teşekkürler.❤❤

      Sil
  5. Bende kendi kılıflarımı kendim yapıyorum :D Pinterestten çıkarıp şeffaf kapağıma koyuyorum kimse anlamıyor kağıt olduğunu :D

    YanıtlaSil
  6. Herkes her zaman kendini geliştirmeye devam eder, hiç kimse dört dörtlük değildir. O kadar emek veriyorsunuz en başta buna saygı duyulması gerekir. Hiç moralini bozma canım, çizimlerin çok çok güzel, telefon kılıfımı severek kullanıyorum ve baktıkça gülümsüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim sağol çok teşekkür ederim.Güzel günlerde kullan <3

      Sil
  7. Kuzum moralini bozmadan devam et, bazı insanlar sadece kırmak için yorum yapıyor. Senin çalışmalarını oldukça beğeniyorum şahsen ve kılıfa bayıldım <3

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim