Aşk Hikayeli Düğün Davetiyesi

Merhaba blog kardeşlerim;
Yine güzel bir blog haberimle sizlerleyim.😁Çok güzel bir aşka daha tanık oldum .💘 İnternetten beni bulan sevgili Betül hanım benden hayallerini anımsatan bir davetiye çizimi yapabilir misiniz diye rica etti.Bende her çalışmam gibi tabiki seve seve deim ve benimle çalışmaktan çok memnun kaldı.Nasip ya kendisi Denizli'de yüksek lisans yapıyormuş hem o sayede yüz yüze görüştük güzel bir dost kazandım.Sonuç itibariyle çizimim davetiyeye basılmış ve harika olmuş onlarca insanın eline ulaşmış oldu umarım benimde elime geçer 😇


Umarım çizimimi sizde beğenmişsinizdir.Böyle davetiyeniz olmasını ister miydiniz?Düşüncelerinizi alalım 💭



fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

14 yorum

  1. Çok şık ve farklı... Emeğine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Tek kelimeyle bayıldım :) Ne kadar özel bir davetiye olmuş, emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş gerçekten emeğine sağlık canım benim illerde evlik yoluna girersem inşallah sana yaptıracağım davetiyelerimi :))

    YanıtlaSil
  4. Farklı ve masumane bir davetiye. Hayırlı uğurlu olsun, çiftimize.

    YanıtlaSil
  5. Çok değişik olmuş canım eline emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık. Çok beğendim ben tasarımı ;)

    YanıtlaSil
  7. Ya sen bir harikasın. Başarılarının devamını dilerim canım

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir davetiye olmuş. Eline sağlık canım 😘

    YanıtlaSil
  9. Macerapereset ama romantik ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık tatlım ☺️

    YanıtlaSil
  11. Fatmacım harika olmuş, çok farklı ve güzel bir davetiye, sıradanlıktan uzak, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim