Harry Potter Defteri





Harry potter hala bir efsane.Sürekli izlerim hiç sıkılmadan.Sizlerde öyle misiniz? Ya da hala izlemediniz mi ya da kitabını okumadınız mı?Bence ölmeden önce izlenilmesi ve okunulması gereken bir eser.Hayali bir kurgu gizemli.İnsan izlerken bir yetişkin olarak söylüyorum beni küçüklüğüme götürdü hatta ve hatta bana ilham verdi özgüven için.Bende Harry'nin resmini çizdim chibi karakter olarak.Ve defter tasarladım ben gibi fanatikler varsa dedim kullanmalı hedeflerini yazmalı , güzel anı karelerini bu deftere yapıştırmalı.Hatta kendime de yaptım yakın zamanda youtube kanalında göstereceğim defteri.Bu kadar benim söyleyeceklerim .Bloğumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.Eğer defterden almak isterseniz link aşağıda.Teşekkürler.Sevgiyle ve mucizelerle kalın.

Pvc kapak 150 sayfa telli defter.Çizimi ve tasarımı bana aittir.
Yanında 1 adet kitap ayracı 1 adette kartpostal  hediye :)
İster kendine ister sevdiğine hediye et.
Sipariş için Buraya tıkla

Bunlara göz atmak ister misin?
Harry Potter Koleksiyonu

Birde bu videolarda Harry Potter defterimden bahsettim.



You Might Also Like

11 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim