#MİM / Hayaller hayaller!

Merhaba değerli dostlarım .Haftasonu geldi çattı,nasılda geçiyor günler bilmiyorum.Aslında bugün dışarı çıkmak istiyorum ama güzel bir sebep olmalı.
Sabah kalktığımda +Berika'nın Günlüğü  nde güzel bir haber vardı .Mimlemiş beni güzel dostum bende dururmuyum hemn cevaplayayım.


 1. Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı?
Özelliklegece uyumadan önce hayaller kurarım ve gerçekleşmesi için dua ederim.Canlandırma yaparım kafamda,hani gerçek olduğunda hazırlıklı olayım diye.

2. En çok neyin hayalini kurarsınız?
Berikacım atanman için dualarım seninle demeden geçmek istemedim. Evet en çok neyin hayalini kurarım kariyerimin aynı Berika gibi.Fatofotofan'ın perakendeye açılmasını tüm illerde tüm marketlerde ürünlermin yer almasını isterim.Bu başka firma aracılığı ilede olabili mesela mopak yayınları defter kapaklarında tasarımlarıma yer vermesi gibi,adidas ın sırt çantalarında çizimlerimin yer alması bunların aracılığı ilede olabilir.Ah şu büyük firmalar farketse artık çizimlerimi sizde benim için dua etseniz ne iyi olur.

3. Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?
3 ulusal dergide çalışmalarımın yer alması hayallerimde biri idi çalışmalarımdan bahsedilmesi.Sonra işkur dan belge almaktı , çok şükür girişimcilik eğitimi aldım.Zaten bunun yanında iktisatı bitirmekti oda oldu çok şükür.Beyaz bir çalışma masamın olmasını hayal ederdim nihayet oda oldu.İnsan gönlünce istediğinde ve pes etmeyince oluyormuş onu anladım.
Herkesin hayalleri gerçekolsun ümidiyle.

4. Henüz gerçekleşmemiş ama ileride gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı?
Sanırım 2.ci soruda bunu cevapladım.Buna ek olarak ruh ikizimi bulmak bunuda yürekten istiyorum hatta ezan okunuyor şuan Rabbim dualarımızı kabul etsin.Güzel haberle dönmek nasip olsun inşallah.
Bende mimleyim canlarımı:Not:Berikacım benim mimlemek istediklerimin bazılarını mimlemiş.
+persephone 
+ANNESİ'nin PRENSES'i 
+BETÜL YAŞAR 
+Kozmetik Psikolojisi
+Hikaye Kalpli Kadın  
+Bol Kahveli 
+Mayıs Yağmuru 
+ÜMRAN TUNCER 
+Güzel ve Kültürlü 
+Elif İpek Durmaz 


 
  

You Might Also Like

7 yorum

  1. mimlenmişim teşekkür ederim:) en kısa sürede yapıcam :)

    YanıtlaSil
  2. Tüm hayalleriniz gerçek olsun. Teşekkür ederim mim için bunu da yapmıştım ben yaaa:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Gerçekleşen hayalleri okumak güzeldi. Gerçekleşme yolundakilerden haberdar olmak da.

    Beyaz masanı güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Mimlediğin için teşekkürler :) en kısa sürede yapacağım

    YanıtlaSil
  5. O canlandırmayı bende çok yaparım ya:))

    YanıtlaSil
  6. Herkese güzel dilekleri için teşekkür ederim :)Seviliyorsunuz canlar.

    YanıtlaSil
  7. Dilerim tüm hayallerin gerçek olur Rabbım her şeyi güzel yüreğine göre versin inşallah :) sevgiler ..

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim