Ütopya'dan Mimliyoruz

Merhaba ,epeydir mim cevaplayamıyordum . +Berika'nın Günlüğü sağolsun beni mimlemiş ve severek cevaplıyorum.



1. Mucizelere inanır mısınız? Neden?
Tabi inanıyorum zaten hayatın kendisi bir mucize eğer hayattaysan hala ümit vardır.Yaradandan gelen herşey bir mucize ,sonunda anlıyorsun bazı şeylerin iyki olmadığını çünkü.
2. Şu an bir mucize olsa, ne olsun istersiniz?
Hayatımın aşkı,diğer yarımın beni bulması birbirimizi bulmamız bir mucize olsun.

3. Bu kişi/olay/yer benim mucizem dediğiniz bir şey var mı?
Evet var tabi fatofotofanı bulmak !
cute gif ile ilgili görsel sonucu

Not: Mim'i cevaplayacak arkadaşların yukarıdaki resimle ve aynı başlıkla yazmaları rica olunur. Bu notu da cevabınızın sonuna eklerseniz seviniriz :)

İletişim: Instagram: https://instagram.com/fatma_avunduk/ Twitter: https://twitter.com/fatofotofan Snapchat: fatofotofan Mail: gonca4320@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. Insallah hayatının aşkıyla en kısa sürede karşılaşırsınız dostum. Her şey gönlünce olsun☺

    YanıtlaSil
  2. Güzel cevaplar olmuş dilerim mucizeler hep seninle olur sevgiler ....

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim