Şeyda'nın Günlüğünden gelen sürpriz

Merhaba :) 
Bugün yine güzel sürpriz oldu kapı çaldı ve kargo geldi artık ben buna alışıyor muyum ne :)
Paketi açtım "seydanurdd.blogspot. "tan kazandığım anlamlı bir hediye gelmiş çok mutluyum ve onu doğum günüm de kazanmıştım .Hemen okumaya koyulayacağım .Tekrar teşekkür ederim bu güzel kitap ve ayraç için +şeyda nur Dincer 
Şeyda'nın Günlüğü;hayata dair, dikiş, hobi, tarifler, gezi önerileri, seyahatler yer almaktadır ve samimi ,içten , şirin bir sahibi var :)
Dilerim bu kitap bana uğurlu gelir 
Bloğunu ziyaret etmek için http://seydanurdd.blogspot.com.tr/ 

You Might Also Like

4 yorum

  1. Yaaa beni coook mutlu ettiniz :) umarim size oook ugur getirir. Hemen okuyun ve hep beni hatirlayin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şeyda'cım tabi her okudukça aklıma geleceksin çok sağol seninle tanıştığıma çok mutluyum <3

      Sil
  2. Ben bugün Şeyda hanım sayesinde hem onun bloğunu hemde sizin bloğunuzu keşfettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel hoşgeldiniz bloğuma =)

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim