İnadına Aşk Karikatürüm

İnadına Aşk dizisini heyecanla bekliyordum sanunda 4.bölümüne kadar geldik.İzlememin sebebi ise tabiki Kaçak Gelinler sayesinde tanıdığım Açelya Topaloğlu.Kendisini çok seviyorum onu kendime benzetiyorum huy olarak.Dizilere hep renk katıyor enerjisi ile sıcakkanlılığı ile.

İnadına Aşk dizisini izlemek isterseniz --- > http://www.fox.com.tr/Inadina-Ask/bolumler
Kaçak Gelinler'i izlemek isterseniz --- > http://www.tv8.com.tr/video/kacak-gelinler/kacak-gelinler-27-bolum-08012015/2758

İşte #inadınaaşk dizisi için yaptığım karikatür.




Ayrıca sevgili Açelya ile İnadına Aşk'ta ki babaannenimiz sevgili Bilge Şen 'de beğenmiş çok sevindim :) İnstagram hesabımdan tabiki.İnadına Aşk ekibi Twitter'dan destek verdiler paylaşarak :) İncelikleri için çok teşekkür ediyorum onlara.


skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

1 yorum

  1. Ellerine sağlık yetenekli arkadaşım :) Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın.Açelya'yı bende çok severim.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim