Anneler gününüz kutlu olsun :)

Merhaba güzel ve değerli üyelerim bugün güzel ve özel bir gün 10 Mayıs 2015 #AnnelerGünü .Ablamla ben sabah erken kalkıp kahvaltıyı biz hazırladık sevdiği şeyleri yaptık anamızın.Ona hiç bir iş yaptırmadık normalde biz çalıştığımız için annem genelde yemeği yapar ev işerine o bakar.Ama  bugün hiç birşeye dokandırmadık .Bir güzel sarıldık anamıza iyki başımızda şükür rabbime ona sağlıklı uzun ömürler versin.Torunlarını görmeyi nasip etsin.

Benim hediye gelince eee çizimimden karikatürünü çizdim annemin ve ona osmanlı motifli baskı yastık tasarladım ve çok beğendi :) Ben farklılığı sevdiğim için hep kıyafet,ayakkabı vs almaktan sıkıldım kendi çalışmalarımdan esinlenerek bir hediye tasarlamış oldum.

Karikatür Çizimli Baskı Yastık Bilgi için Tıkla


Canım annem seni çok seviyorum meleğim herşeyim benim.




skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim