Eti Form Light Kakao Yaban Mersini Lezzeti


"Kakao ve yabanmersini, formunu koruman için imdadına yetişti.Eti Form Kakaolu Yabanmersinli Bisküvi ile light atıştırmalığın tadını çıkar."

Bahar  diyetine başladım yaza fit girmek için.Şuan kilom 58 amacım 50 olmak.Şu 8 kiloyu verebilmek.
Şimdi #eti nin ve #ülker in form ürünlerini atıştırmalık olarak alıyorum.
Eti Form Kakao ve yabanmersinli ürünü yiyorum saat 12:00 de .O sayede tatlı ihtiyacımı gidermiş oluyorum yanında şekersiz çay içiyorum süper oluyor.Diğer ürünlerinide zamanla tanıtacağım kullandıkça.Bakalım ideal kiloma ulaşabilecek miyim?.
Bir sonra yazımda görüşmek üzere sağlıcakla kalın. :)
Ara öğün zamanı!




skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim