Berika'cım beni mimlemiş :)

Merhaba kardeşlerim :)
Güzel arkadaşım Berika'nın Günlüğü beni mimlemiş.Blog sayesinde tanıştık ve güzel bir dost edindim.Sağolsun beni düşünmüş ve mimlemiş kendisine teşekkür ederim :) Gelelim soruları cevaplamaya ;)

1-Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?
Masaüstüm baya karışıktır biliyorum işim büyük çoğunluğuysa  laptobumda geçiyor.Temizlemeye fırsatım olmazken bu sayede biraz toparladım :)

2-Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin?
Genelde siyah çay ile yeşil çay :)
3-Google'da aradığın en son şey ne?
En son mutlulukla ilgili sözlere baktım :) Ve şu sözü buldum :"Zengin yaşamak,zengin ölmekten iyidir."
4-Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?
En son fatofotofan facebook sayfamdaki üyelerimde yazıştım :) Onlar benim değerlilerim.
5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?
Hep gitmek istemişimdir ama bir türlü nasip olmuyor bırak tiyatroyu sinemaya bile gitme fırsatım olmuyor aslında her hafta en azından birine gitmek gerekir hayat gelip geçiyor .Kısaca tiyatroya hiç gidemedim :(
6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
Sİnemaya 4 ay olmuştur gitmeyeli of çok kötü biliyorum iyice asosyal oldum.Bu duruma çok üzülüyorum.
7-Hangi diziyi herkes izlemeli?
  Ben pek dizi izlemiyorum tv yani genelde izlemiyorum ama 2001 de #7numara diye dizi vardı #TRT1 de hatırlar mısın Berika'cım bilmiyorum ama ben o diziyi hala izlerim :) İzlemeni tavsiye ederim hayata daha pozitif bakıyorsun o dizi sayesinde.Mahalle'nin muhtarlarını bende izlerdim :) Bence de güzel dizi şuan Planet Pembe tv veriyor o diziyi ;) Saat:10:55'te!

8-En son ne tür bir müzik dinledin?
Aynen bende müziksiz yapamam müzik ruhun gıdasıdır diyenlerdenim. Hergün muhakkak dinlerim.Kulağıma hoş gelen içime işleyen şarkıları severim.
9-Seni en çok ne çıldırtır?
Kendini beğenmişler beni çıldırtır.Ben konuşurken karşımdaki kişinin beni dinlememesi.
10-Ne zaman uyanırsın?
Sabah 8'de uyanırım :)
11-İnternetteki ilk adın neydi?
İlk adım ki ilk üye olduğum site #YoncaEvcimik forum sitesiydi 2004'te .Rumuzum nereden estiyse sementa idi ki bir dizi vardı tatlı cadı sementa ordan aklıma gelmiş olmalıki onu kullanıyordum ama şimdi rumuzum #fatofotofan
12-Favori emojin nedir?
Göz kırpan tabiki :) Genelde onu çok kullanırım onaycı bir yapım var ;) 

13-Kedi mi köpek mi?
Her ikisi :)


14-Kuzey mi güney mi?

Her ikisi :) Her iki kıta da sevdiklerim var.
15-İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
Bir o kadar büyülü bir şehir ama bir yandan ürküten bir şehir.Büyük insanların yaşadığı büyük bir şehir İstanbul.Her babayiğidin harcı değildir o şehirde yaşamak.
16-İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?
Beşiktaş , Mecidiyeköy,Bebek
17-Kafanda genel olarak ne olur?
Bugün yapacaklarım,yetiştireceklerim,sevgim :)
18-Komedi mi dram mı?
Genede komedi çünkü drama gelemiyorum çünkü duygusalımdır.
19-Çay mı kahve mi?
Çay tabi




20-Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
Balkondaki gereksizleri atıyorduk annemle bahar temizli çöplerden arınıyoruz :)
21-Son olarak bir sırrını paylaş..
Bir sırrım yok  herşey ortada :)

İşte benim cevaplarım bunlardı ve zevkle cevapladım umarım beğenmişsinizdir.
Şimdi bende değerli blogger arkideşlerimi mimlemek isterim :) (Mehtap Kütük arkadaşımı mimlemek isterdimki ortak arkadaşımız olduğu için mimlenmiş o yüzden yapamıyorum :))

Nazik Tpc
Belgin Balaban
Tuğba Nohutlu
İğne Kutusu
Yeşim Çayıroğlu
Tarzım ve El Emeğim

skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

9 yorum

  1. meleğin günlüğü7 Nis 2015 13:05:00

    Tatlım, Sevgili Nilgüncüğüm beni mim'lemişti, ben de cevapladım, sana mim borcum olsun, olur mu?

    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/2015/04/mimlenmek-guzel-bir-duygu-kendi.html

    YanıtlaSil
  2. Canim benim severek okudum :) Hem 7 Numara dizisi ve Kuzenlerim dizisini bende çok severim :-* Yanitladigin icin tesekkurler kocaman kocaman opuyorum seni canim arkadasim ❤

    YanıtlaSil
  3. Canım benim,ben de severek okudum.Beni düşündüğün için de çok teşekkürler.Sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  4. Bende seni öpüyorum :-* iyki varsın canım

    YanıtlaSil
  5. Önemli değil canım benim :)

    YanıtlaSil
  6. helloo fatoşum beni minlemişş teşekkürler ama daha yeni yanıtladım aynılarını değişik sorular gönderirsen mail olarak zevkle güzel bir mim yaparım=)

    YanıtlaSil
  7. peki canım ilerde soru hazırlayıp tekrar mimlerim seni :)

    YanıtlaSil
  8. belgin balaban8 Nis 2015 20:42:00

    canım benim geç gördüm ama çoookkk teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  9. Tamam canım cevabını bekliyorum 😉

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim