Mimlenmişim :)

Blogger arkadaşım ciziyorumdikiyorum beni mimlemiş .Çok teşekkür ederim mim için.
İşte sorular ve cevaplar :)


1.2014 yılını nasıl tarif edersin?
Güzel bir yıl değildi olumsuz olaylar peş peşe oldu.Ama dileğim 2015'in artık güzel bir yıl olmasıdır.
Bu yılı aratmaması.
2.Uzun zamandır yapmadığın ve tekrar başladığın neydi?
Resim :)
3.Hayatında ilk kez yaptığın neydi?
2014 'te ilk yaptığım bir yenilik olmadı aslında.
4.Kilo aldın mı verdin mi?
Kilo aldım malesef :(
5.Saçlarını uzattın mı kısalttın mı?
Saçlarımı uzattım ;)
6.Kozmetik ve bakım için daha çok mu yoksa az mı para harcadın?
Daha az para harcadım.
7.En fazla gelen cep telefon faturan?
Hat kontörlü olduğu için sabit :)
8.Yaptığın tatil?
Marmaris :)
9.Çok alkol içtiğin oldu mu?
Hiç içmedim :)
10.Telefonda en çok görüştüğün kişi?
Annem ve ablam
11.En güzel anılarınızdan bir tanesi?
2013'te 6 şehir gezmem.
12.Zamanını en çok kiminle geçirdin?
Ailemle
13.En çok dinlediğin şarkı?
Beyonce halo,Hande yener naber
14.Aklında en çok kalan kitap?
Tabiki Alacakaranlık Serisi
15.En beğendiğiniz dizi?
7 numara,kaçak gelinler ve çakıl taşları
16.2014'te çıkarttığın ders?
hemen pes etmek ,duygularına yenilmek,güven eksikliği
17.Güzel Olay?
2 yıldan beri hayal edttiğim ve panomda resmi olan sony xperia z2 yi hediye almış olmam .Abim sağolsun ;)
18.Berbat olay?
Hangisini anlatsam boşver anlatmayayım çok berbattı sadece.
19.Kendini başarılı hissetiğin olay?
Hürriyet Trendy dergisi yazarı Pınar hanımla röportaj yapmam :)
20.İmkanın olsa 2014 yılını tekrar yaşamak ister miydin?
Hiç yaşamak istemem önüme bakarım herşeyin daha iyi olacağı 2015 yılını yaşamanın keyfini çıkarırım AlimAllah.
21.2015 hakkında ilk düşündüğün ve hissettiğin?
Sağlıklı,aşklı,mutlu,paralı ve şanslı huzurlu bereketli bir yıl olsun inşallah :)

Bende Sevgili blogger arkadaşlarım
mehtap kütük ,Berika'nın Günlüğü veNazik Tpc mimliyorum :)




skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

5 yorum

  1. Buypasa adında bir site açılmış arkadaşlar burada hediye seçerken bizlere alternatif sunuyorlar bizlere yol gösteriyorlar bence çok başarılı bir deneyin derim ben iyi günler...

    YanıtlaSil
  2. nilgün aydın19 Şub 2015 00:03:00

    ancak okuyabildim. yüreğine sağlık. resim yapan biri olarak resme tekrar başlamana sevindim...

    YanıtlaSil
  3. Fatoş'cuğum,beni mimlediğin için teşekkür ederim.Cevapları zevkle yazdım.Sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  4. Fatoş Avunduk19 Şub 2015 22:25:00

    tamam hemen bakıyorum :) teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Fatoş Avunduk19 Şub 2015 22:25:00

    teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim