Yeni facebook kapak ve pp resmim

Sıcak,huzurlu bir pazar gününde merhaba.Uzun süre paylaşım yapamadığım için sizden özür diliyorum.Yorum yazmasanızda okuduğunuzu biliyorum :) Belli mi bu sefer yazma istediğiniz olur ve bana güzel bir sürpriz yapmış olursunuz ;) 3 haftadan beri bir reklam ajansında çalışıyorum ve tasarımlarımı o sayede geliştiriyorum.İnşallah yakın zamanda kendi ajansımı açacağım şimdiden size haber vereyim.İsmini zaten biliyorsunuz "FATOFOTOFAN MEDYA AJANSI".Rabbim bu isteklerimi gerçekleştirmemde yardımcı olacağını biliyorum.Hedefsiz umutsuz yaşanmıyor.Ne olursa olsun isteklerinizden yaşam kaynağınızda vazgeçmeyi o olmazsa siz tam değilsinizdir...



You Might Also Like

2 yorum

  1. blog sitenizi beğeniyle takip ediyorum başarılarınızın devamını dilerim.
    http://www.fikirinsani.online/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takibi göremedim ,takipçi sayısında 🧐,yinede desteğiniz için teşekkürler.

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim