Zeynep ile Röportajım




Fatofotofan:öncelikle seni tanıyalım .bana kısaca kendinden bahseder misin?
Zeynep: ben Zeynep Gökalp 7/a sınıfına gidiyorum Siirt'te yaşıyorum
Fatofotofan: Çok memnun olduğun hobilerin ve seni tanımlayacak özelliklerin nedir?Bilmek isterim.
Zeynep: iyi dans ederim ilk önceden kore fanıydım alacakaranlıgı izlediğimden belli kore fanlığını bıraktım sonra da bu siteyi takip ettim
Fatofotofan: En büyük hayalin ve gerçekleştirmek istediğin projelerin nelerdir?

Zeynep:anokulu ögretmeni olmak.En büyük hayalim koreye gitmek.



Fatofotofan: Hangi marka tutkunusun?

Zeynep:LC Waikiki,avon lipbalm

Fatofotofan: İzlemekten zevk aldığın Tv programları neler?

Zeynep:Anneler ve kızları,TV 2 de yabancı diziler filan DİSNEY CHANEL da farklı farklı filmler izlerim favori filmim violetta



Fatofotofan: Fatofotofan sayfasını nasıl buldun ve ya fatofotofan ile nasıl tanıştın?
Zeynep:resim siteleri arıyordum resimde baya iyiyim bu sayfayı bulmam tesadüfen oldu ve bulduğuma da hiç pişman değilim aksine çok mutluyum farklı resimler görüyorum her gün bana ilham veriyor ;)
Fatofotofan: Fatofotofan'ı çalışmalarında en çok ne özelliklerini seviyorsun?
Zeynep:şöyle söyliyim ki çok güzel çalışmalar var doğrusunu istersen hepsi bir birinden güzel mesela renkleri taşırmadan yapıyorsun sonra çok düzgün çalışıyorsun resmi aynı hazır mış gibi çiziyorsun bu da çok güzel
Fatofotofan: Fatofotofan çalışmalarına eklemek istediğin bir fikrin varmı?
Zeynep:zaten herşeyi mükemel yapıyorsun hiç bir şeye ihtiyacın yok
Fatofotofan: Eğer olursa ilerde Fatofotofan bir ofis açsa orada çalışmak ister miydin ve isteseydin ne olarak görev almak isterdin?
Zeynep:tabi desteğim de olurdu ben resim yapmayı çok severim mesela resim yapabilirdim

1) gel ne olursan ol gene gel. 
2) bu söze çok önem veririm birde:sakın düşme

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim