Sinem ile Röportajım

Sinem Acar ile olan röportajım =)
Samimi konuşmalarından ötürü Sineme çok teşekkür ederim.


Fatofotofan:öncelikle seni tanıyalım .bana kısaca kendinden bahseder misin?
Sinem: 13 yaşındayım 7 . sınıfa gidiyorum müzik dinlemeyi çok severim robert pattinson delisiyim.
Fatofotofan: Çok memnun olduğun hobilerin ve seni tanımlayacak özelliklerin nedir?Bilmek isterim.
Sinem:  hiç sıkılmadan kitap okuyabilirim hemde saatlerce ... özelliklerim çok sinirli olmam bunu kontrol edemiyorum bu kötü.
Fatofotofan: En büyük hayalin ve gerçekleştirmek istediğin projelerin nelerdir?

Sinem:En büyük hayalim tabiki robert i görmek ve ona sarılmak istediğim proje kitap yazmak isterdim .D



Fatofotofan: Hangi marka tutkunUsun?

Sinem:fazlasıyla marka tutkunu değilim ama ayakkabıda converse ve new balance aşığıyım .. genelde lc waikiki, adl

Fatofotofan: İzlemekten zevk aldığın Tv programları neler?

Sinem:medcezir , survivor ..

Fatofotofan: Fatofotofan sayfasını nasıl buldun ve ya fatofotofan ile nasıl tanıştın?
Sinem:sanırım sevgi sayesinde beğenmiştim... sayfanız ve çizimler harika
Fatofotofan: Fatofotofan'ı çalışmalarında en çok ne özelliklerini seviyorsun?
Sinem:herşeyiniz harika ayrım yok.
Fatofotofan: Fatofotofan çalışmalarına eklemek istediğin bir fikrin varmı?
Sinem:Daha fazla robert olsa daha güzel olur;Mesela çizim ...
Fatofotofan: Eğer olursa ilerde Fatofotofan bir ofis açsa orada çalışmak ister miydin ve isteseydin ne olarak görev almak isterdin?
Sinem:inşallah açarsın ablamm .. isterdim tabikii orda çalışayım da ben yer de süpürürdüm sanırım bilgisayar olurdu çizimim iğrenç de

Sinem:bence kimseye olduğundan fazla değer verilmemeli





facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim