Melisa ile Röportajım

Melisa ile çok güzel bir röportaj yaptık.Bazı yerlerde beni şaşırttı güzel cevaplarıyla ve beni çok mutlu etti.
Haydi geçelim Röportajımıza...



Fatofotofan:öncelikle seni tanıyalım .bana kısaca kendinden bahseder misin?
Melisa: Olur. 14 yaşındayım. Muğla'da yaşıyorum. Çok eğlenceli biriyimdir. Güvenilir olduğum için de herkes sorunlarını bana açar. Twilight, Robert, Kristen, Taylor L. , Aamir, Paul hayranıyım.
Fatofotofan: Çok memnun olduğun hobilerin ve seni tanımlayacak özelliklerin nedir?Bilmek isterim.
Melisa:  Hobi olarak telefonda piyano çalıyorum ve resim çiziyorum. Beni tanımlamak için anormal, yalnız, gülümseyen, hiçbir şeye üşenmeyen biri denebilir. Anormallik dediğim; herkes evet diyorsa ben hayır derim ve herkesten farklı yanları görürüm.
Fatofotofan: En büyük hayalin ve gerçekleştirmek istediğin projelerin nelerdir?

Melisa:Hayallerim ve planlarım çok fazla var ama en çok istediklerim sevdiğim ünlüleri görüp, milletvekili olmak.



Fatofotofan: Hangi marka tutkunusun?

Melisa:LC Waikiki dışında giysi aldığım yer yok. Zaten ben elektronik aletlere tutkunumdur Nokia ve Iphone'ye bağlıyımdır.

Fatofotofan: İzlemekten zevk aldığın Tv programları neler?

Melisa:Seksenler dizisini çok seviyorum çünkü eski şarkıları öğrenip dinliyorum. Bilgi yarışmaları denk geldiğinde izliyorum çok zevkli oluyor. Ve hala çizgi film izlemeyi bırakmadım.



Fatofotofan: Fatofotofan sayfasını nasıl buldun ve ya fatofotofan ile nasıl tanıştın?
Melisa:THE TWİLGHT SAGA (TÜRKİYE) sayfasında seninle tanıştım. Sonra sayfalarını gördüm. Beğendim
Fatofotofan: Fatofotofan'ı çalışmalarında en çok ne özelliklerini seviyorsun?
Melisa:Harika çizimler var şaşırıp kalıyorum. Bazen bunları ancak gerçek bir ressam çizebilir diye düşünüp, sevgili Fatoş ablamızı (seni) keşfedilmemiş bir ressam ilan ediyorum kendi kendime :)
Fatofotofan: Fatofotofan çalışmalarına eklemek istediğin bir fikrin varmı?
Melisa:Herşey kusursuz fazla söze gerek yok
Fatofotofan: Eğer olursa ilerde Fatofotofan bir ofis açsa orada çalışmak ister miydin ve isteseydin ne olarak görev almak isterdin?
Melisa:Fatoş ablamla olayım da temizlikçi bile olurum razıyım ona bile

1) Yaşa ya da öl değil, sür ya da öl. Ya sınırı zorlayacaksın ya da öleceksin. 
2) Seni mutlu eden şey olmalıdır hedefin. 
3) İnsanlardan nefret ediyorum. 

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim