biyografim



Merhaba İsmim Fatoş .Denizli de doğdum ve orada ikametgah ediyorum. Pazarlama ve İktisat Fakültesi mezunuyum.Bir süre yerel tv de ve reklam ajansında çalıştım.İşkur KOSGEP destekli "Girişimcilik Kursu" nu tamamladım.Şuan küçük homeofisim de bloğumla ilgileniyor bir yandan da çizimlerimden oluşan kişiye özel hediyelikler tasarlıyorum.
 Çizimlerle kendimi motive ediyorum.Ve kitap kurduyumdur. Ancak asıl isteğim TV program yapımcılığı veya sinema yapımcılığıdır (Fatofotofan tv gibi tasarım programı yapmak ) Senaryo yazmayı da istiyorum.Çok çılgın ve gizemli çalışmada yer almayı severim. Şimdi  fatofotofan tanımanız vakti geldi.Dünya'nın bir çoğu yakından takip ediyor bilginize :)


Hobilerim:İllütrasyon,karakalem,çizgi karakterli çizmek,resim çizmek,kurgu

Marka:opel,sony
Müzik:Tarkan,beyonce,Rihanna,İnna,Ruhi Su,Murat kekilli,Emre Aydın,Muse
Film:Alacakaranlık Efsanesi,Şirinler serisi,Buz Devri,Sağ Sağlim,Düğün Dernek,Pi'nin Yaşamı
Kitap:Farkındalığını Farket,Herşey seninle başlar,Sevgi için doğmak,Engel Tanımayanlar,Alacakaranlık Serisi,Aşk-ı Lal,Elifname..vs.



Sevgilerimle...

13.Mayıs.2015

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim