Mutlu Olmanın Yolları - 5


Merhaba sevgili okurlarım ;
Nasılsınız :)
Mutlu Olmanın Yolları 5 ile devam ediyorum.Geçen hafta bazı güzel sebeblerden dolayı yazamamıştım ve kaldığım yerden devam ediyorum :)

Bu haftanın mutluluk veren kitabı ;Kahve Kokulu Hikayeler

kahve kokulu hikayeler tumblr ile ilgili görsel sonucu
kaynak:http://kitaplarvesozleri.blogspot.com.tr/2016/03/kahve-kokulu-hikayeler-yakamoz_29.html
Harika bir kitap ve sürükleyici valla ben bu kitapları bir günde bitiririm normalde ama kıyamıyorum tadında bırakarak her gün 10 -20 dk okuyorum,içimdeki ruh haline göre bölüm seçerek.
 Piyasa fiyatı 8tl ortalama .(Tekzen 'de )Rahatlıkla bulabilirsiniz.4 kitabım oldu bu serinin  ve tamamlayacağım inşallah.

Mutluluk Yolları :
1.

Kahve Kokulu Hikayeler Okumanızı Tavsiye ederim.

Okurken içinizi huzurla dolduracak, yüreğinizi ısıtacak, iyilik, sevgi, dostluk ve mutluluğu dile getiren birbirinden güzel 52 adet hikâyeden derlenen bu kitapla hayata keyifli bir mola verip kargaşadan sıkıntılardan uzaklaşacaksınız.


''Günün birinde hepimiz sonsuza dek susacağız. Onun için sevdiklerimize şimdi seni seviyorum demekten çekinmeyin.''

motivasyon tumblr ile ilgili görsel sonucu
2.ci si Video

BİR DOMATES İLE TEMBELLİĞİ VE ERTELEMEYİ NASIL AŞARIZ ? –POMODORO TEKNİĞİ-KİŞİSEL GELİŞİM

Takip etmenizi tavsiye ederim:tık tık


fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

11 yorum

  1. ne güzel görseller ruhum açıldı :)

    YanıtlaSil
  2. çok gördüğüm bir kitap ama almadım, alıp okumam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede okuman lazım ablam çok iyi geleceğine eminim <3

      Sil
  3. Kitabı çok merak ediyorum, içinde kahve kokusunun da olması süper :)

    YanıtlaSil
  4. mutlu olmak için sebep çok yeterki bakmayı ve baktığın yerde görmeyi bil.

    YanıtlaSil
  5. Kitabin adi cok cekici huzur veriyor

    YanıtlaSil
  6. Mutlu olmanın yolu bence kendini düzenli olarak şımartmak :) kahve kitap daha ne olsun..

    YanıtlaSil
  7. Kuzumm bu seriye bayılıyorum, çok iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  8. Zaman zaman okuduğumuz kitaplar anlık durumumuzu bazen de hayatımızı değiştirebiliyorlar. :)

    YanıtlaSil
  9. Aynen çok haklısınız canlar :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim