Bu Hafta Yapacaklarım - 5





Merhaba sevgili okuyucularım.
Nasılsınız?
Evet geçen hafta iki adet  hariç hepsini tamamladım.

Önceki Yazımı okumak için


Haftanın sözü
Doğru olanı yap,kolay olanı değil!
                                            
Eveeet bu hafta yapacağım listem:

1.  Mutfak Kuralları Panosu'ndan 10 adet sipariş al.1 adet siparişi teslim et.

2.Black Mirror Dizisi' nin  4.cü bölümü izle

3.Matbaa

4.Arkadaşınla buluş

5.2 kilo vereceğim.Perhizlere dikkat.
6. 2 adet extra çizim yap.
7.Kendine vakit ayır.

8.Sporu ihmal etme

9.Kuzenlerim geleccek yuppi :D

10.Yatırımcı desteğe ihtiyacım var araştırma devam ediyor.




disney gif ile ilgili görsel sonucu

Bu arada lütfen son videoma yorum yazın 
Yorum yazmak için tık tık
Haftaya görüşürükk!




fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

8 yorum

  1. Senin ne kadar kilon varda kilo vericeksin bakim 😊😘bence gayet iyisin maşallah canım benim 😘 bol satışlar olsun inşallah güzel yüreklim başarıların daim olsun herşey güzel gönlünce olsun inşallah seviyorum seni 😘😊sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kuzenler için gözün aydın şimdiden:)şu hareketli resimlerdeki renklere bitiyorum ne canlı, ben çizgi dizimi canlı boyuyorum ama pc' nin kamerası öyle kötü çekiyor ki, soluk soluk oluyor:( telefon iyi çekiyor ama o da bilgisayara yüklememeye başladı:( talihsizlikler peşimi bırakmıyor yani...
    Kolay gelsin umarım hepsini yaparsın bence yaparsın da azimli kızsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın ablam.Aslında telefonda google fotoğraflar uygulamasını kullansan iyi olur.Blogtandan direk telefondan yüklersin.

      Sil
  3. Umarım planlarını başarabilirsin, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim