Kolay Sevimli Şeker Çizimi /How to draw candy sweet and easy step | Fato...


Merhaba bloğuma hoşgeldiniz;
Bu videomda kolay sevimli şeker çizimi yapıyoruz.
Eğer sizde yaparsanız instagramdan veya emailden bana çiziminizi gönderebilirsiniz bende bir sonraki videolarımda yayınlayabilirim.

Bu videoma yorumla desteklemek için tık tık
Kanalıma abone değilsen abone olmak için tık tık
Haftaya yeni videomda görüşmek üzere :)








Not:Kişiye özel chibi çizimi yapılır.İletişim 


fatofotofan@gmail.com

whatsapp:05533463243

You Might Also Like

16 yorum

  1. Çok sevimli görünüyor, kitap ayracı için hoş bir fikir olabilir :)
    Çizimin de çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ben tasarlayayım o zaman bu çizimimden fikir fikirdir :)

      Sil
  2. Ay çok şirinnnn:)))biz buna lolipop derdik (yani benim gençliğimde öyle derdik)şimdi bilmiyorum hala deniyor mu..?:))Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lolipop yine söyleniyor ki :) Valla ne güzeldi o şekerler dondurma gibi şekerler de vardı çok severdim böyle yuvarlak değil de üçgen gibi.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sağol canım,youtubeden de yorum yazarsan yorum çekilişime katılmış olursun :)

      Sil
  4. Güzel yorumlarınız için teşekkürler :) ❤

    YanıtlaSil
  5. Aiy çok tatlı olmuş, emeğine sağlık kuzumm <3 :))

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim