Sonbahar Yaprakları Nasıl Çizilir / Suluboya | Fatofotofantv


Merhabalar ,bloğuma hoşgeldiniz.
Bugün 10 kasım ve Atamızı saygıyla ve özlemle anıyorum.
Yeni videomu sizlerle paylaşıyorum.Bu videomda sonbaharda sararan yaprakları çiziyor ve suluboyaile renklendiriyorum.Malzemeler ucuz boyalar  ile çizimimi renklendirdim.Umarım beğenirsiniz.
Çekmemi istediğiniz video varsa yoruma yazınız.
Vee kanalıma abone olarak çalışmalarıma destek olabilirsiniz.Sevgilerimle❤

Not:Bir sonraki videomda siyah kalemle kontör çekmeyi yani hat çekmeyi göstereceğim.Sağlıcakla kalın.



fatofotofan@gmail.com


whatsapp:05533463243

You Might Also Like

5 yorum

  1. Bende hiç çizim yeteneği olmayınca tabi hayranlıkla izledim yine de oldukça öğretici görünüyor hemen izleyip deneyeceğim defter üzerinde. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denerse lütfen bana görselini atabilirsen çok mutlu olurum.Çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim.<3

      Sil
    2. Merak etme gönderirim :)

      Sil
  2. saaaol ne faydalı şeyler yapıyon seeen hem de güzeeel :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim