22 Nis 2017

Gonca Baykuş Kupa Hediyeli -Çekiliş

Kazanan 1 kişiye isme özel çiçekçi baykuş gonca çizimli kupamı hediye edeceğim.Kargo bana aittir.

ÇEKİLİŞE KATILIM ŞATLARI:
GFC'den (sağ tarafta bulunan bu siteye katılın butonu) takip ederek ve youtube kanalıma abone olmak, yorumlara hangi kullanıcı adı ile takip ettiğinizi ,paylaşım linkleriniz ve mail adresinizi yazmak.



EK HAKLAR:
1.)Blogunuzda görseli ile çekilişi paylaşmak (+3) hak
2.)Facebook'ta takip,görseli ile birlikte paylaşmak (+1) hak (https://www.facebook.com/fatofotofan)
3.)Twitter'da takip ,görseli paylaşmak (+1) hak ( https://twitter.com/fatofotofan)
4.İnstagram'dan takip,Fatma_Avunduk (+1) hak
5.Pinterest'den takip Fatofotofan (+1) hak
5.)Google'da görseli ile paylaşmak (+1) hak

Kazanan 1 kişi olacaktır ve kazanan kuracek.sitekutusu.com  ile belirleyeceğim ;)
Katılım için son gün 350 Takipçi olduğunda bitecektir.

7 yorum:

  1. Çok güzel bu💙 Çekilişe katılanlara şimdiden bol şans☺️ Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Canım benim blogger sayfamda duyurdum http://sessizkaldim.blogspot.com.tr/2017/04/duyuru-ve-cekilis.html ve Facebookta görseli paylaştım ve G+1de paylaştım canım Bol katılımlı ve güzel bir çekiliş olsun inşallah sessizkalmak@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Ay tabikide bende katılıyorum canım benim.Çay ve kahveye bayilirim bununla icicemmm 😁 Bakim çıkcakmi 😁

    YanıtlaSil
  4. Canim bu arada gfc den takipteyim,youtube kanalına üyeyim zaten ama adım annesinin prensesidir yani 😊 gfc den paylastim linki de

    https://plus.google.com/115151667519222798576/posts/URmJ9eXnBS8

    Başka bisi yok sanirim oldu 😃 mailimde ozlemhamdiakgun@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. İnstagramda takipteyim ve google aracılığıyla da görseli paylaştım.Hayırlı çekilişler olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Baykuşu çok severim. Böyle şirin bir kupanın da benim olmasını isterim. Bu nedenle çekilişe katılmak istedim. Blogunuzu takip ediyordum. youtube kanalınızı da "Yasemin Avun" olarak takibe aldım. Kendime bol şans diliyorum. Mail adresimi bırakmayı istemediğimden, blogumun adı ile yorum yaptım. Eğer bana çıkarsa, blogumda yer alan iletişim kısmından bana ulabilirsiniz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Sizi uzun zamandır sessizce takip etsem de bu sefer ses vermek istedim :) Bu çekiliş ne güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim