Dedikodulu Pazartesi

Merhaba millet.Aydınlık dolu güneşli bir pazartesiden sevgilerimi sunuyorum sizlere.
Perşembe'den Cuma'ya ,Cuma'dan maalesef iş yoğunluğundan dolayı Pazartesi'ye kaydı bu yazım.Ama her Perşembe yazmalıyım.Eh işte elimden geldiğince bu haberi her hafta muhakkak derliyorum.


İlk haberime gelince.Bir annenin bebeğinin resmini çizdirip ayraç olarak tasarlatıp sevgili eşine hediye ettiğini belirtmek isterim.Güzel ve anlamlı bir siparişti.İlerki vakitlerde  ayraçla kızının fotoğrafını gönderecek bende burda yayınlayacağım.
Gelelim bloggerlar neler yapmış neler paylaşmışlar 💕
Bu haftanın kardeş bloğun güzel postu : 
  Hayat Felsefesi
Yeni keşfettiğim blog/Forum:
En İyi Blogger Olmanın Yolları: 

Yazar olduğum blogtan bir yazım :)

You Might Also Like

9 yorum

  1. çok tatlııı, gelcem yinee :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa çox təşəkkür edirəm mənim bloqumu da qeyd düşmüsünüz. Google+ dan bildiri gəldi xəbərdar oldum.
    Kitab ayracı da süper olmuş. Əllərinizə sağlıq.
    Təkrar təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
  3. Ayraç çok güzel olmuş,blog paylaşımları için de teşekkürler😊😊

    YanıtlaSil
  4. Ooo dedikoduda bende yer almışım 😃 tesekkür ederim canm benim.Çok sağol💙

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir hediye seçimi... Emeğine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bana da yer verdiğin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. sen benim canımsın canımmm. çoooookkkk teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. Güzel yazılarını benin bloguma da ayırdığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Keşfe çıktığın blog süper :) sayende seni bloğu da tanıdım.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim