MİMİMSİTRAK ŞEYLER ( Reklamlardaki gibi olmayan şeyler )

Şekerler,sevgi pıtırcıklarım selamlar yine güzel birmim ile karşınızdayım.Bu güzel mim için tatlıma yani +ANNESİ'nin PRENSES'i  ne teşekkür ederim.
E başlayalım o zaman mime.

 Elidor'un kıvırcık saçlar için reklamı.Benimsaçlarda kıvırcık ama hiç reklamdaki gibi  canlı parlak durmuyor .Tamam kllanıyorum bu kremi ama üzerinde köpük yada sprey geçmek zorunda kalıyorum yine kabarıyor çünkü.Bende öyle çözüm buldum.İşte Meryem Üzerli'nin oynadığı reklam filmi.

elidor reklamları kıvırcık saçlar ile ilgili görsel sonucu


Bende mimleyim bakalım :)
+persephone
+Elif İpek Durmaz
+Neşeli Süs Evim
+BETÜL YAŞAR
+O. Mert Tekin
+ÜMRAN TUNCER
+şeyda nur Dincer






You Might Also Like

12 yorum

  1. Reklamlardaki gibi değil gerçekler :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler beni de mimlediğin için en yakın zamanda yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Şekerrrrrr öncelikle tesekkür ederim mim için 😃

    Sonrasında ben bayilirim kivircik saca.Benimki dümdüz 😃

    Kesinlikle ne parlak olur ne bisey.Şampuan reklamı işte boyna abartı 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle birde kepek derdi var bende o konda bir tek head&shoulders şampuan iyi o azalttı kepeği .

      Sil
  4. Bu akımı başlatan Emine Bektaşi'ye selam olsun 🙋 :) Bende yapicam bu mimi güzel bi video ile anlatmayı düşünüyorum seçtiğim reklamı😁

    YanıtlaSil
  5. Yaptım bile hemencecik 😊http://cocukkkgelisim.blogspot.com.tr/2017/02/mimgercek-hayata-reklamdaki-gibi.html?m=1

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim