Fatofotofan'ın Gözünden Haftanın Blogları


Herkese hayırlı cumalar .Nasılsınız bakalım?Valla ben bu aralar hiç iyi değilim .Beni instagramda takip edenler bilir ne halde olduğumu bu aralar ağır bir sınavdan geçiyorum silkeleniyorum kırıntılardan.Hayatımda sert ve realist kararlar aldım artık.Geri dönüşü yok .Geçmişten ders almak lazım değilmi tekrarlamaması için değil mi ama ben ne yaptım kırılmasınlar diye kırdım kendimi çok iyi bir halt ettim.Neyse burda anlatıp sizide sıkmayayım .Siz siz olun kalbiniz ne diyorsa onu yapın ben içimden geldiği gibi davranmadığım için kaybettim.Aslında kaybetmek denmez ona dersini almak ve daha iyisini başarmak demek.Şimdi canımmm bloglara gelelim.Bu hafta izlenimlerime göre en iyi postlar nelermiş bakalım:
Otomatik alternatif metin yok.
"Edep, edepsizIerin edepsizIiğine sabretmektir."
#hzmevlana

Bu haftanın kardeş bloğun güzel postu :http://bahartanricasi.blogspot.com.tr/2017/02/uyans.html
Yeni keşfettiğim blog/Forum:http://webcenneti.com/

You Might Also Like

9 yorum

  1. Boşver sıkma canını, su akar yolunu bulur. İnsan hata yapacak ki doğruyu bulsun... Canım teşekkür ederim😊 Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hepside harikalar gercekten fatocum :) sende benim gibisin o zaman.Kırmamak icin kirilanlardan.Boşver kimseyi umursama olmak istediğin gibi ol 😘😘

    YanıtlaSil
  3. Listeye benim forumu da aldığınız için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel seçimler bu hafta hepsine göz atacagim.

    YanıtlaSil
  5. Caniiimmmm sen hep en iyi yerlerde olmayı hak eden birisin ve emin ol kalbimizde en güzel yerdesin❤❤❤ Bana da yer verdiğin için çok teşekkür ederim. Sen kimselere bakma, sıkma o tatlı canını. ..

    YanıtlaSil
  6. Haftanın blogu olmayı bekleyen şeyda çizeyım mı 😅

    YanıtlaSil
  7. beautybeybinin kesif etkinliginden geliyorum banada beklerim nesinblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim