Fatofotofan Ayracı Hediyeli Çekilişime Katılın!



Merhaba uzun bir aradan sonra şirin birçekiliş ile sizlerleyim.Kazanan 1 kişiye bu iki el emeği ayraçları hediye edeceğim.

ÇEKİLİŞE KATILIM ŞATLARI:
GFC'den (sağ tarafta bulunan bu siteye katılın butonu) takip ederek, yorumlara hangi kullanıcı adı ile takip ettiğinizi ve mail adresinizi yazmak.



EK HAKLAR:
1.)Blogunuzda görseli ile çekilişi paylaşmak (+3) hak
2.)Facebook'ta takip,görseli ile birlikte paylaşmak (+1) hak (https://www.facebook.com/fatofotofan)
3.)Twitter'da takip ,görseli paylaşmak (+1) hak ( https://twitter.com/fatofotofan)
4.İnstagram'dan takip,Fatma_Avunduk (+1) hak
5.Pinterest'den takip Fatofotofan (+1) hak
5.)Google'da görseli ile paylaşmak (+1) hak

Kazanan 1 kişi olacaktır ve kazanan kuracek.sitekutusu.com  ile belirleyeceğim ;)
Son gün 30 Ekim 2016
İletişim: Instagram: https://instagram.com/fatma_avunduk/ Twitter: https://twitter.com/fatofotofan Snapchat: fatofotofan Mail: gonca4320@gmail.com

15 yorum

  1. Dostum instagramdan takipteyim, blogumda ve google+ hesabımda da paylastim. Bol katilimcili olsun insallah ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım email adresini ve paylaşım linklerini paylaşsaydın işlem tam olacak.Neyseki ben biliyorum ama kural işte diğer katılımcılara örnek olacağı için.Bu seferlik böyle olsun :)

      Sil
    2. Ya haklisin canim benim. Telefondan gorusuyoruz diye ben direk atlamisim onlari.kusuruma bakma ☺

      Sil
  2. Merhabalar, çekilişinize katılmak istiyorum :) Ben de bir çekiliş yapıyorum blogumda bende beklerim :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz ama açıklamadaki gibi paylaşım linklerini paylaşmanız ve email adresinizi yazmanız gerekli :)

      Sil
  3. Berikan'ın Günlüğü adlı bloğun paylaşımında gördüm bloğunuzu. Takibe aldım . çekilişinize katıldım . Bloğumda paylaştım. Ben de çekiliş düzenliyorum katılmak isterseniz bloğuma beklerim. Bu güzel ayraçlar umarım bana çıkar. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaştığını Link ve email adresinizi paylaşırsanız işlem tam olacak.

      Sil
  4. gelişimle hemen takibe aldım :) daha sık gorusmek dılegıyle derken katılayım dedım :)
    Balın kokusu
    Balinkokusu@gmail.com :)

    bana da beklerim daha sık gorusmek dılegıyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki,yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen :)

      Sil
  5. Paylaşım linkim: http://sukrancapaylasimlar.blogspot.com.tr/2016/09/fatofotofan-ve-hayallerim-vardi-benim.html
    mailadresim:malatyasu@gmail.com bol şans herkese

    YanıtlaSil
  6. merhaba hepsinden katıldım çekilişinize :)
    blogda paylaştım http://zelissari.blogspot.com.tr/ Zeliha adım
    facebookta da sayfanızı beğendim paylaştım adım zelis sarı
    twitter da takip ediyorum paylaştım hesabım @zelissari_
    instagramda takip ediyorum @zelis.sari.lila
    pinterestte takip ediyorum zelis sari
    Google'da takip ediyorum görseli paylaştım Zeliha sarı
    zelis.sari@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  7. GFC'den takipteyim. caganerkan.pr@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim

Yeni Video