Röportaj 2 :Yaprak Sarma İle Büyük Hedeflere Adım Adım





Evimden Yaprak Sarma İle girişimciliğe adım atan Ayşe Banaz ile başarısının hikayesini konuştuk.
* Sizi kısaca tanıyabilir miyiz?
Ben Denizli’de oturuyorum.Çal’ın Selcen İlçesi’nde doğdum.1987’de evlendim  ve 4 çocuk sahibiyim.
* Evimden Yaprak Sarma ne zaman ve hangi fikirle yola çıkarak kurdunuz?
Evimden Yaprak Sarma 3 yıl önce aileme katkıda bulunmak ve boş durmamak için bu işi kurdum.Yemekleri güzel yaptığımı söylerler, el lezzetim güzeldir. Bu fikirle yola çıktım .İşi kurmamda eşimim büyük bir desteği oldu.Eşim emekli  parasını buraya değerlendirdik.Burası iç duvarları yoktu, bomboştu, şu anki haline getirmek için bayağı bir tadilat işi yaptık.Başlarda 30 kilo sarma yaptığım oldu tek başıma.Ben üretiyordum, eşim pazarlamasını yapıyordu.Allah var, eşim çok yardımcı oldu bu konuda, ona çok teşekkür ediyorum iyiki var.
* Yaprak Sarma dışında neler yapıyorsunuz?
Kuru patlıcan dolması, içli köfte ve kabak çiçeği dolması yapıyoruz.
* Evimden Yaprak Sarma evlere iş veriyor mu?Bu konuyla ilgili Pembe Kariyer olarak işbirliğimiz olabilir mi?
Gıda olduğu için evlere iş veremem ama buraya gelir bizimle hijyen bir ortamda beraber çalışabilir.Ürünlerimin kalite konusunda gıda mühendisimiz Merve’ye güvenim sonsuz.Haftanın 7 günü açığız.
Pembe Kariyer ile işbirliğimiz olabilir.İnsanlara ekmek vermek çok güzel yani evine ekmek götürüyor, ailesine katkıda bulunuyor bu duygu çok güzel.Biz zaten zincirin bir halkasıyız.Ben başkalarından faydalanıyorum; yaprak atlaması, pirinç, salça, nane vs bunları tüketerek diğer insanlara faydam oluyor.Ben üretirkende diğer insanlara faydam oluyor.Burdanda marketlere gönderiyoruz.Yani ben zinciri halkasıyım.
                                                 
* Ayşe Banaz’ın şimdiki hedefi nedir?
İş hayatında biraz daha büyümek biraz daha ekmek kazandırmak.Fabrika kurmak ideallerimden biri o yüzden yatırımcılardan destek bekliyorum.
* Girişimci ve girişimci olmak isteyen bayanlara tavsiyeleriniz nelerdir?
Ev hanımıydım ama hiç boş durmadım evdede çalıştım ama bir yere gidip çalışmadım.Yeri geldi biberli yeşil zeytin doğradım, yeri geldi örgü örüp sattım, üstelik ikiz çocuğum olduğu halde bu işleri yaptım.Kadın gücü her şeyi  başarır.Yeter ki istesin!
İLETİŞİM:
Ayşe BANAZ
0535 207 16 18/0258 377 32 22
Röportaj
Denizli Temsilcisi Fatma AVUNDUK
Kaynak:pembekariyer.com
yaprakdolma

You Might Also Like

5 yorum

  1. İşini hakkıyla yapan ilham veren kadınlara hayranım ❤︎

    YanıtlaSil
  2. Bir başkadır anadolu kadını!

    YanıtlaSil
  3. helal olsun gerçekten böyle kadınları ve destekçi eşlerini yürekten kutluyorum

    YanıtlaSil
  4. Tek.seferde 30kilo sarma hay maşallah...

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim