Ncare Element Antioksidan Temizleme Jeli Deneyimim






Merhaba güzellikler.Size Ncare Element Antioksidan Temzleme Jeli deneyimimden bahsedeceğim. +EVS Gıda Sağlık Hizmetleri Ltd. Şti.  Bu ürünle tanışmamı +seher aydın  kardeşime borçluyum.Hatırlarsanız eğer #seffafbulutlardabulusuyoruz etkinliğimiz de çekiliş yapılmıştı ve bu güzel ürünü ben kazanmıştım.Alttada Seherimle fotomuz var.Ncare destediği bununla kalmayıp +Beyaz Begonvil kardeşimin gerçekleştirdiği  #beyazbegonvililekahvemolasi etkinliğinde sponsorumuzdu.
                                                           
2015 Haziranından bu yana her makyaj yapmamda sonra yada haftada iki kez gece bu ürünü yüzüme uyguluyorum.2 saniye yüzüme masaj yaptıktan sonra ılık suyla duruluyorum ki sonuç üstteki resmimde ki gibi yüzüm kirlerden arınmış oluyor üstelik kurutmadan temizliyor cildimi.
Benim cildim genelde kuru.Her ürünü maalesef rahatlıkla kullanamıyorum Doktor tavsiyeli özel sabunlar kullanıyordum ki bu ürünü kullanalı sabunları kullanmama gerek kalmadı.

Size tavsiyem NCare Element Temizleme Jeli ile antioksidanlar sayesinde cildinizdeki kirlerden arının.

Gün boyu cilt üzerinde biriken yağ ve kiri temizleyerek sivilce oluşumunu engellemeye yardımcı olan jel, gündelik veya kalıcı makyaj temizliğinde de etkin bir şekilde kullanılıyor.
Ürünü biraz yakından tanıyalım:
NCare Element Temzileme Jeli, derinlemesine cilt temizliği sağlayan antioksidan temizleme jelidir. Gün boyu cilt üzerinde biriken yağ ve kiri temizleyerek sivilce oluşumunu engellemeye yardımcı olur. Gündelik veya kalıcı makyaj temizliğinde de etkin bir şekilde kullanılan Ncare Element, gözenekleri tıkamaz.

Az köpüren ve ciltte soyulma yapmayan formülü sayesinde, bütün cilt tipleri için uyumlu ve etkin temizleme sağlar. Tamamen bitkisel içerikli olan Temizleme Jeli, alkol, boya, salisik asit, glikolik asit, paraben, hydroquinone ve civa içermez. Yağ ve sabun içermeyen NCare Temizleme Jeli, doğal içeriği sayesinde ciltte kuruluğa  ve soyulmaya sebep olmaz, kızarıklık ve leke karşıtı etkilidir.

Element Temzileme Jeli nin PH değeri 5.5 olduğundan, sadece yüz için değil, el, boyun, dekolte bölgesi gibi vücudunuzun uygun olan her bölgesi için haricen kullanılabilir.

Ncare Temizleme Jeli İçeriği


Amla Bitkisi, Meyan Kökü, Aloe Vera Jel, Yeşil Çay, Kuş Otu, Cadı Fındığı, Limon Suyu İçeriğindeki Diğer Etken Maddeler: B3 Vitamini (Niacinamide), B5 Vitamini (Panthenol), E Vitamini, Allantoin (Kara Kafes Otu Bitkisinden), Bisabolol (Papatya Bitkisinden), Sodyum PCA

Yardımcı Maddeler: Parfüm
İnternette sipariş vermek isterseniz tıklayın


İletişim: Blog: http://fatofotofan.blogspot.com/ 
Instagram: https://instagram.com/fatma_avunduk/ 
Twitter: https://twitter.com/fatofotofan
 Snapchat: fatofotofan
 Mail: gonca4320@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. Temizleme jellerini kullanmayı, yenilerini takip etmeyi, bakım yaparken tek derdimin cilt tipim olmasını özlesem de az kaldı diyerek heyecanlanıyorum bu yazılara. Deneyecek ne kadar bakım malzemesi üretildi bu ara^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende haklısın tabi doğumdan sonra rahatlar kullanırsın canım benim.

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim