#beyazbegonvililekahvemolasi sponsorlarımız 2


Merhaba canlar.Güzel ve güneşli günle birlikte #beyazbegonvililekahvemolasi sponsorlarımız 2 yazımı sizlerle paylaşıyorum.

Bazı ürünleri deneyimledim onlarla ilgili düşüncelerimi yazdım .Diğer ürünlerimi deneyimleyip zamanla düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım.

#beyazbegonvililekahvemolasi etkinliğimiz ve sponsorlarımız 1 okumak için tıklayınız.

Birbirinden güzel ürünleri sizlere sunuyorum.Ve emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. 

Knorr
Mis gibi domates çorbası hediye etmiş .Bu pozda bazısı var sadece .Erişteli Domates  çorbasını çok beğendim.Sizde bu enfes lezzeti tadın eğer benim gibi domates çorbasını seviyorsanız.Sevmiyorsanız da denemenizi isterim belki fikriniz değişir.


Sek Latte Soğuk Kahve
İlk kez denedim soğuk olarak .Ben gerçi soğuk kahveyi pek sevmem ama bunu beğendim diyebilirim ama tercih olarak ben içmem çünkü alışkın değilim illa sıcak olacak işte.Zevkler ve renkle tartışılmazmış. :)
Özlem Sabun
Miss kokulu şirin süslemeli kokulu taşlar.Homeofisimde duruyor .
                                             https://www.facebook.com/%C3%96ZLEM-SABUN-Kokulu-ta%C5%9F-597196430387941/?fref=ts
                                             https://www.instagram.com/ozlemsabun/

Vanilyalı oda ve ortam kokusu isterseniz aracınızda da kullanabilirsiniz.Kokusundan memnun kaldım ve kalıcı kokusu var.



İsmime özel çok tatlış kitap ayracım.
Canan'cımın hazırladığı el emeği göz nuru keçeli balık.Ofisime uğur getirsin.Teşekkür ederim +melekbebegim blog 
Babam keyif yapar Kuruhahveci Mehmet Efendi ile.Tartışılmaz lezzet.
Mustela 'nın güneşten koruyucusunu kullanmıştım ve memnun kalmıştım darısı rahatlatıcı bacak jelini kullanmaya .


Natracare  organik ped  ve hijyen ürünleri gece olanı kullandım ve memnun kaldım kottex gibi %100 pamuklu.

İçimdeki Marilyn kitabını yarıya kadar okudum tabi devam ediyorum.Akıcı bir dille yazılmış Azerli Gazeteci Nargis hayatını azda olsa kitapta derlemiş.Bu güzel kitap için Minval Yayınlarına teşekkür ederim.
Özel gün bandı ve diş temizleme mendili
Diş temizleme mendilini daha çok seyahatler da kullanıyorum.Tadı çok güzel naneli ve ağzımı ferahlatıyor.Özel gün bandını henüz denemedim.En kısa zamanda onu deneyip sizlere deneyimi anlatacağım bloğumda.
Pierrecassi gömleği babama pekte yakıştı.Pierre Cassi ile ilgili
önceki yazımı sizlere hatırlatmak isterim okumak için tıklayın.

Bizlere indirim kuponu gönderdiği için kendilerine teşekkür ederim .Ncare Antioksidan Temizleme Jeli bir önceki blogger toplantısında çekilişte benkazanmıştım.Ürünü kullandım ve memnun kaldım yeni bitirdim ve onla ilgili yeni bir post hazırlayacağım.Bunuda burda belirtmek istedim.
http://www.ncare.info/

Son olarakta ben sponsordum. Yani #fatofotofan :)
Blog toplantısında sponsor olabilirim istek için iletişime geçiniz benimle.
Yine yeni bir blog toplantısında görüşmek üzere .Sevgiyle kalın.
İletişim: Blog: http://fatofotofan.blogspot.com/ Instagram: https://instagram.com/fatma_avunduk/ Twitter: https://twitter.com/fatofotofan Snapchat: fatofotofan Mail: gonca4320@gmail.com

You Might Also Like

6 yorum

  1. paylaşım için teşekkürler sizi takipteyim ben de beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende takipteyim sayfanıza bir seneden beri :)

      Sil
  2. Canım ne kadar güzel fotoğraflar cekmissin:) ne gusel bir gündü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim.Aynen unutulmayan güzel günlerden biriydi.

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim