Coşkun Tiplemeleri ile Soft Pastel ürün incelemesi

Çizim malzemelerim
‪#‎Econkids‬ 
‪#‎adeland‬ jumbo Colour ‪#‎Adel‬
‪#‎fabercastel‬ 
‪#‎artistpastels‬ soft pastel 
8x8 ebatında kağıt ve silgi
‪#‎fatofotofan‬
👑 İletişim için sayfamdan mesaj atabilir yada whatsapp sipariş 05533463243 ten yazabilirsiniz.
‪#‎blogger‬ ‪#‎insart‬
‪#‎instablogger‬
‪#‎instart‬

Muhabbet kuşum Coşkun çizimimle poz verirse :) 

Beğenmişe benziyor kendileri 

soft pastel boyamam

kullandığım malzemeler


İletişim skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

2 yorum

  1. Merhaba,

    cok hos cizimleriniz var. Kizim kusu cok begendi ve yorumu buraya yaz dedi (bu arada bana da yap anne demeden duramadi ki ben o derece kabiliyetli degilim :(( ).

    Güzel sitenizi begenerek takibe aldim ve bana da beklerim....

    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Bloğuma hoşgeldiniz, kızına sevgilerimi sunuyorum ve bloğunuza uğrayacağım.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim