Alışverişim #2

Merhaba değerli okuyucularım,nihayet yeni bir alışveriş yaparak sizlerle paylaşmak istedim.Pek alışveriş yapmaya vaktim olmadı.Ama bu aldıklarımı sizlerle paylaşmadan edemiycem :)
1 adet bordo çanta : 20 tl ,ne zamandan beridir almayı istiyordum sonunda aldım.
KralOn Accessroies Bujiteri'den aldım
1 adet te bordo bere 12 tl
Bence fiyatları çok uygun eğer şehrinizde varsa tavsiye ederim.



İletişim skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

8 yorum

  1. şapkaya bayıldım :) iyi günlere kullan canım

    YanıtlaSil
  2. İkisi de tam mevsimin vazgeçilmezleri olmuş, bere harika özellikle, güzel günlerde kullan^^

    YanıtlaSil
  3. hepsini güzel günlerde kullan bende bloğa beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim <3 Bloğunuza zaten hep uğruyor yorumda yazıyorum .

      Sil
  4. Güle güle kullan canım benim :*)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim