CiciBici Çizimlerim

Bugün farklı şeyler çizmek istedim ve sonuç ortada çok şekey şeyley çıktı sizce de öyle değil mi? :)
Alıcısı bile çıktı bu 3 çizimim şaşırdım :) Anladım ki bunları çoğaltıp ; telli defterini,ayracını,telefon kılıfını tasarlamak lazım ben gibi çocuk ruhlu olanlar dayanamaz alır ki :))


Fatma Avunduk (@fatma_avunduk) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

#anime #çizim #deneme #fatofotofan

Fatma Avunduk (@fatma_avunduk) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

İletişim skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

6 yorum

  1. Çok şeker çizimler farklı şeyler çiz arada sana da iyi gelir alanlara da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle şimdi defterini tasarlıyorum 3 çizimin belki küçük not defterinide çıkartabilirim :) Teşekkür ederim değerli yorumun için.

      Sil
  2. Çok şirin olmuşlar hepsi, kesinlikle yapmalısın bencede böyle şeyleri sevenler olarak çok fazlayız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı :) Devamını getireceğim kesin ;)

      Sil
  3. Blog keşif etkinliğinden geliyorum http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/ benim bloğum ben de beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğama :) Hemen bakıyorum ,teşekkürler...

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim