Aşkı İste


Kelebeğin 1 gündür misali yaşam da öyle aslında.Yaşamı anlamlandıran sevgi ,aşktır.
Aşkı arama içerisindeysek eğer onu çağırmışızdır demektir.İlk aşk tabiki İlahi aşktır.Rabbim kimseyi yalnız yaratmamıştır.Ama en güzeli huzurlu,aşırılıktan kaçan bir evlilik olması.Bugünden itibaren kalbimi Yaradana yönlendirerek bana en güzel aşkı yaşatmasını diliyorum.Çok seveceğim ve çok sevileceğim hayırlı bir eş vermesini temenni ediyorum.Bu yazıyı neden yazmak istediğimi bile bilmezken yazmaya koyuldum.Olumlu düşüncelerimi hayatımdan eksik etmeyeceğim.Umarım herşey gönlümüzce olur yaşarız.


skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

2 yorum

  1. Fatoş'cuğum çok anlamlı bir yazı olmuş.Allah,hepimiz için hakkımızda hayırlı olanı versin.İnşaAllah en yakın zamanda dileklerine kavuşursun...

    YanıtlaSil
  2. İnşallah canım benim cümlemizin arzuları gerçekleşsin.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim