Fatofotofan Karikatür Çekilişim

Merhaba sevgili bloggerlar :) Yine farklı bir çekiliş ile karşınızdayım.Kazanan üyeme ister kendisini ister istediği kişinin resminden karikatür çizeceğim .Üstte bir müşterimin annesine özel çizdirdiği karikatürümdür.
Haydi katılın ve böyle güzel bir hediyeyi size de hazırlamak isterim.


ÇEKİLİŞE KATILIM ŞATLARI:
GFC'den (sağ tarafta bulunan bu siteye katılın butonu) takip ederek, yorumlara hangi kullanıcı adı ile takip ettiğinizi ve mail adresinizi yazmak.

EK HAKLAR:
1.)Blogunuzda görseli ile çekilişi paylaşmak (+3) hak
2.)Facebook'ta takip,görseli ile birlikte paylaşmak (+1) hak (https://www.facebook.com/fatofotofan)
3.)Twitter'da takip ,görseli paylaşmak (+1) hak ( https://twitter.com/fatofotofan)
4.)Google'da görseli ile paylaşmak (+1) hak

Paylaştığınız linkleri yoruma yazmayanlar dikkate alınmayacaktır.

Kazanan 1 kişi olacaktır ve kazanan random.org ile belirleyeceğim ;)
Son Katılım 31 Mayıs 2015.



skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

22 yorum

  1. fatoş abla blogumdaki kardeş bloglara bi bak bakim hiç farketmediniz ya=(

    YanıtlaSil
  2. bakayım canım haber verseydin ya :) bu arada çekilişe katılmıyor musun?

    YanıtlaSil
  3. yok ablam yeni çekiliş kazandım ben .. diğer arkadaşların önünü kapatmıyım ama opluluğumda duyurdum çekilişi

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir çekiliş olmuş emeğinize sağlık, gfc den nagehan buse dağdelen olarak takipteyim

    g+ da paylaştım linki:

    https://plus.google.com/112503702125382647248/posts/gfnr9CZtAgb

    mail adresim : bornova74@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba tatlim sen cekilis yaparsinda ben katilmammiii :) Ya insallah bu sefer bana cikar :P
    Seni zaten takipteyim blogumda ve G+ hesabimda paylastim.
    http://berikaningunlugu.blogspot.com.tr/2015/05/fato-fotofan-fatofotofan-karikatur.html?m=1
    Mail:brkmnts2612@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bi çekiliş olmuş canım. bol bol katılım diliyorum:)
    the ruj ismiyle takipteyim. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim.mail adresinizi yazmayı unutmayın :)

    YanıtlaSil
  8. hayırlısı inşallah sana çıkar :)

    YanıtlaSil
  9. tabii ki:) aysenerdogan87@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Aklımdan Esintiler olarak gfc'den takip ettim. Mail'im aklimdanesintiler@gmail.com Çekilişte herkese başarılar diler www.unsalkarka.com.tr web siteme de beklerim..

    YanıtlaSil
  11. snminho@gmail.com

    ellerinize sağlık çok güzel bir hediye, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. rica ederim :) lakin beni gfc den takibinizi göremedim.

    YanıtlaSil
  13. aaaaaa yorumumun tamamı çıkmamış gönderirken sorun oldu sanırım. tüm şartları yerine getirmiştim. tekrar yazayım şansımı kaçırmak istemem :))

    GFC, G+ sinem eser, Twitter snmnh. hepsinde paylaştım.

    https://plus.google.com/u/0/108942969481362526513/posts/DEdtX1urZE7

    https://twitter.com/snmnh/status/600757776877400065

    https://www.facebook.com/sinem.eser.96/posts/1665802853650102?pnref=story



    umarım hallolmuştur :))

    YanıtlaSil
  14. bende görünüyo gerçekten 113. üye olarak ama fotoğrafım çıkmamış. bu çekilişi kesin ben kazanmalıyım artık şart oldu. :) bi şeyler ypmaya çlışıyorum yine:)

    20 Mayıs 2015 16:37 tarihinde Disqus yazdı:

    YanıtlaSil
  15. Sanırım gizli takip ediyorsunuz. Takibi herkese açık olarak ayarlarsanız iyi olur. çünkü diğer üyelere haksızlık olur yoksa mühim değil. Eğer olmazsa açık yapamaz iseniz ben kabul ediyorum artık takibinizi.

    YanıtlaSil
  16. yok gizli değil herkese açık takipteyim. anlıyorum tabi tekrar bakayım.
    20 Mayıs 2015 22:05 tarihinde Disqus yazdı:

    YanıtlaSil
  17. Canım çekilişin çok güzel.Bir önceki çekilişini ben kazanmıştım.kitap ayraçlarımı zevkle kullanıyorum,tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  18. Canım katılabilirsin yinede kime niyet kime kısmet 😉 güzel günlerde kullan canım benim.

    YanıtlaSil
  19. Hemen Katılıyorum canım;
    Seni takipteyim,bloğumda,Google+ da ve Facebook'ta paylaştım.
    Http://mehtaptan.biogspot.com.tr
    Http://www.facebook.com/Mehtaptanorguier
    mehtaptann@gmail.com
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  20. ben teşekkür ederim canım katıldığın için.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim