Aşk-ı Lal ~Sebahattin CEYLANER

Hayat Yayınları Kitapseverleri #aşkladokunahayata serisinin  1.kitabı #aşkılal  ı sizlere kısaca anlatacağım :)
Hayat Yayınları “Aşkla Dokun Hayata” serisi kitapları ile okuyucularını aşkın ayrılıktan kavuşmaya, hüzünden coşkuya kadar tüm duygularını taşıyan bir yolculuğa çıkarıyor. Hayat Yayınları’nın, Aşkın tüm renklerini kapsayan "Aşkla Dokun Hayata” serisinin kitapları ''Elifname''  - ''Herşeyi Allahtan İste'' - ''Aşk-ı Leyla'' - "Bana Aşkımızı Anlat” – “Aşk-ı Rana" “Yalnızca Rabbine Yönel” ve "Gülsima Ağlama Ne Olursun" çıktı.




"Önce aşk yaratıldı,sonra her şey aşkla yaratıldı."diyen Sebahattin Ceylaner,"Aşk-Lal" adlı kitabında okuyucusuna içinde #İstanbul,maneviyat ve sırlar saklı gizemli bir şak öyküsünü tüm hüznüyle yaşatıyor.

Çayı sevdiğimden bu kitapta çaydan çok bahsedilmesi çok hoşuma gitti hele ordaki Ömer hoca ney çalıp yanındada çay içmesi gözümün önünde canlandı.Sıcak bir ortam var kitapta ve Lal'ı kendime benzettim huylarımız benziyordu o da ben gibi kendine güvenen erkek gibi hakkını savunan,biraz sinirli bir kız bir o kadarda inançlı ve gülümseyen hemen pes etmeyen.Kitapları sevmesi birde :)



Lal kütüphanede çalışıyor ve Bilal ile Lal'ın aşkı anlatılıyor.İkiside aşkı geç bulanlardan ama sonu ölümsüz olanlardan.Lal'ın kalp atışlarını kendimde duydum ,Bilal'in terlemesi içinde kelebeklerin uçtuğunu hissettim.Yağmur cama vuruşunu Lal'in pencereden manzarayı izleyip çayını yudumlayıp aklına annesi gelmesi  .Annesine"Kar havada nasıl sulanır?Sulanınca kar olmaz ki ama?"dediğini,annesinin onun bu sözüne uzun uzun güldüğünü hatırladı. "Annem!"dedi.Lal annesini küçük yaşta yine yağışlı günde kaybetmişti."neden o kaza olmuştu ki" diye sorgularmış küçükken.

Kitabın kapağı çok güzel ve anlamlı ordaki kızı Lal'a benzettim kafeste kütüphanesi dünyası orasıydı onun.


Ve Lal ile Bilal'in aşkına tanık olacaksınız :)




Elifname Tanıtımını görmek  için Read more at http://fatofotofan.blogspot.com/2015/05/elif-name-baki-evkarali.html#t1xPGCEPErCbqcKs.99


skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

2 yorum

  1. nilgün aydın10 May 2015 17:39:00

    bir kere kitabın ismine bittim...

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim Lal ile Bilal.. Arkadaşın dediği gibi kitabın ismi yetiyor, öyle okunası..

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim