HI-LEVEL 7 T701 16GB AND4 HDMI Satılık

 HI-LEVEL 7 T701 16GB AND4 HDMI 2.Ci El satıyorum.
300 tl değerinde ki bu ürün sadece 150 tl ye veriyorum.

Kargo alıcıya aittir.
HI-LEVEL DAN 7 INCH ANDROID 4.0 İŞLETİM SİSTEMLİ, HDMI VE MINI USB ÇIKIŞLI TABLET
İletişim için:gonca4320@gmail.com
Ürün Özellikleri
  • İşletim Sistemi OEM : ANDROID 4.0 İşletim Sistemi
  • Ekran Boyutu : 7" Multitouch
  • Ekran Çözünürlüğü : 800*480 Piksel (16:9)
  • Dokunmatik Özelliği : 5-Point Kapasitif Ekran (Çoklu Dokunmatik)
  • Sensör : -
  • İşlemci : BOXCHIP A10 1.0GHz İşlemci
  • Bellek  : 1GB DDR3
  • Dahili Hafıza : 16 GB
  • Harici Hafıza : T-Flash Hafıza 32GB Yükseltilebilir
  • Wireless : IEEE802.11b/g Kablosuz Bağlantı
  • 3G Internet : USB 3G dongle WCDMA EVDO TD-SCDMA desteği - Tüm operatörler
  • Bluetooth : Yok
  • Cep Telefonu Özelliği  : Yok
  • Gps Özelliği : -        
  • Batarya : 4000 mAH
  • Boyutlar : 7"
  • Ağırlık : -
  • HD Desteği : Full HD
  • Ses Çıkışları : Stereo 3,5mm
  • DC Giriş : 5V - 2,0A
  • Ön Kamera : Ön Yüz VGA 0.3MP
  • Arka Kamera : -
  • Güvenlik Kilitleri : Yüz Tanıma, PIN, Şifre, Şekil, Kaydırma
  • Port Yapısı : HDMI*1, Mini USB*1, MIC*1, DC JACK*1 TF
  • Dil Desteği : Tüm diller
  • Fabrika Ayarları : Var
  • Recovery Mode : Var
  • VPN : Var
  • Sesli Arama : Var
  • Veri Yedekleme : Var
  • Flash Desteği : Var
  • Çoklu Işlem : Var
  • Görüntü Aktarma : Var
  • Görüntülü Görüşme : Var
  • Denge Sensörü : Var
  • Mikrofon : Var
  • Hoparlör : Var
  • Kulaklık Girişi : Var
  • HDMI Port : Var
  • USB Port : Var
  • Renk : Beyaz

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim