Haydi Lösemeli çocuklarımız için mektup yazalım

Çizim bana aittir.

Yeni bir etkinlik daha başlatmak istiyorum.Umarım katılım olur.Engel Tanımayanlar adlı bir kitaptan görmüştüm bunu.Onlarda Lösemeli çocuklara mektup gönderiyor onları mutlu ediyorlardı.Onların bizim için değerli olduğunu onları unutmadığımızı anlıyorlar.Sadece 1 mektupla ne kadar büyük bir manevi değeri olduğunu bir düşünsenize.Mektupta iyi dileklerinizi yazmanız yeterli.
İşte yapmanız gerekenler:
1. Bloguma üye olmanız. ( Sağ tarafta bulunan Bu Siteye Katılın butonuna tıklayarak.)
2. Bu çekilişi herhangi sosyal medyanızda paylaşmanızı isteyeceğim.(Twitter ,Facebook vs.)
3. Son olarak yorum kısmına beni hangi isimle takip ettiğinizi, mail adresinizi ve bu duyuruyu paylaştığınız linkini yazmanız yeterli olacaktır!
son katılım 30 Haziran2014.
Bu mektuplar bana ulaştığında  Denizli Pamukkale Hastanesi'n de tedavi gören çocuklara bizzat ben ulaştıracağım.Dilerlerse resimlerini çekeceğim =)
Çok büyük bir sevap işlersiniz.
Şimdiden katılmak isteyen üyelerimden Allah Razı Olsun.

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim