A.Ş.K adlı makalem



-Aşk-

 Aşka ne zaman tutunacağım

 Ne zaman birine seni seviyorum diyeceğim Gözlerinin içine bakarak…

 Doğum günlerimde en önemli günlerimde iyi ki varsın diye bir dostum,sırdaşım,sevgilim olmayacak mı?

 Bana çiçek getirip senin kadar güzeller demiyecek mi?

 Çok mu düşünüyorum ne birazı bile olmuyor…

 Hayal olup uçuyor karşımdan daha yüzüne bile bakmadan… 

Ellere bakması onlarla ilgilenmesi o kadar yoruyorki beni o farketmiyor bile beni

 Bir gün selam verse olmaz mı

 Çok zor değil mi bunların olması

 Hayata artık benimde sevgilim var Demiyecek miyim?

Ne zaman?

 Ne kusurum var şu hayattada

 Sevdiğim kişiyle olamıyorum

 Tamamda çok kötü geçiyor günler be

 Yalandan mutlu ediyorum kendimi

 Aşkta kandırıyorum

 Ben hiç bir zaman sevgilim var diyemiyeceğim mi ANLAMIYORUM

 28.KASIM.2006

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim